МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Ми у бібліотеціРозіграти ситуації: 1. Попроси бібліотекаря дати тобі якусь книгу. 2. Ти помітив, що у книзі вирвані сторінки. Як ти про це скажеш бібліотекарю? 3. Ти загубив бібліотечну книгу. Що робитимеш?
Будь ласка Мета:розвивати увагу, ввічливість, удосконалювати вміння ухвалювати самостійне рішення. Дітям пропонують виконати завдання. Але виконують вони його лише після слів "будь ласка". Якщо "чарівне" слово не прозвучало, то діти не виконують завдання. Вихователь весело коментує результати гри. Можна об'єднати дітей у команди і повторити гру. ІГРОВІ СИТУАЦІЇ "Я сам удома","Неочікуваний дзвінок", "Несподівані гості" Мета: збагачувати досвід дитини у зазначеній ситуації. Якщо ти залишаєшся вдома сам, телефон буває дуже потрібний. Ти завжди можеш зателефонувати бабусі, батькам, сусідам, у міліцію, попросити їх про допомогу. Запам'ятай! 1. Розмовляти по телефону можна лише зі знайомими людьми. А якщо телефонує людина, яку ти не знаєш, ліпше відразу перепроситися, попрощатися і покласти слухавку. 2. Не називай незнайомим людям свою адресу. 3. Ніколи не називай незнайомим номер свого телефону. 4. Не вступай у розмову з незнайомцями і ніколи не кажи, що батьків немає вдома. Якщо ти сам удома, то в жодному разі не відчиняй двері незнайомцеві. Хоч би як він назвався, хоч би що просив, допомогти йому ти все одно не зможеш. Ти можеш сказати: "Зараз я зателефоную сусідам, вони вам допоможуть", "Я зателефоную в міліцію, вона приїде і все з'ясує". Гра "Непроханий гість" Мета:збагачувати теоретичний і практичний досвід дитини; вчити здійснювати самостійний вибір, навчати правилам поведінки в названих ситуаціях. • Чи відчиниш ти двері незнайомій дитині, молодшій за тебе? • Чи відповіси по телефону, що немає нікого вдома? • Чи відчиниш двері людині, яка скаже, що вона слюсар? • Чи назвеш по телефону свою адресу? • Чи відчиниш двері сусідці? • За яким номером будеш телефонувати в міліцію, у "швидку допомогу", у пожежну частину, у службу газу? • Що ти робитимеш, якщо хтось намагається відчинити твої двері?
|
||||||||
|