МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Хід гриВихователь кидає м'яч і називає ознаку предмета, а дитина, яка спіймала м'яч, повинна швидко назвати протилежну ознаку. Наприклад: • солодкий — кислий; • високий — низький; • широкий — вузький і т. п. Ускладненням гри є вимога називати сам предмет з протилежною якістю. Наприклад: дім високий — огорожа низька; дорога широка — стежка вузька і т. п. Той, хто не зумів відповісти або випустив м'яч, програв.
Слухай та виконуй Мета:розвивати увагу та слухову пам'ять.
Хід гри Ведучий називає декілька дій, але не показує їх. Можна повторити це завдання 1-2 рази. Потім діти повинні виконати ці дії у тій послідовності, в якій вони були названі ведучим. Завдання 1.Повернути голову праворуч, повернути голову прямо, опустити голову вниз, повернути голову прямо. Завдання 2. Підняти праву руку вгору, підняти ліву руку вгору, опустити обидві руки. Завдання 3.Повернутися ліворуч, присісти. Завдання 4.Підняти праву ногу, постояти на лівій нозі, поставити праву ногу. Запам 'ятай рух Мета:розвивати моторно-слухову пам'ять.
Хід гри Ведучий показує дітям рух, що складається із 3-4 дій. Діти повинні повторити ці дії, спочатку в тому порядку, в якому показав ведучий, а потім — у зворотному. Рух 1. Присісти — встати — підняти руки — опустити руки. Рух 2. Підняти руки долонями вгору ("збираю дощик"), повернути долоні вниз — опустити руки вздовж тулуба — підняти руки по боках у різні сторони. Рух 3. Відвести праву ногу праворуч — приставити праву ногу -відвести ліву ногу — приставити ліву ногу. Рух 4. Присісти — встати — повернути голову праворуч — повернути голову прямо.
ІГРИ-ВПРАВИ
Театр емоцій Мета:розвивати вміння самовиражатися, розпізнавати і відтворювати емоції.
Хід гри Ведучий називає будь-яке число від 1 до 9. Гравець зображує на обличчі почуття, яке відповідає названому числу. 1. Страх. 6. Огида. 2. Здивування. 7. Гнів. 3. Смуток. 8. Презирство. 4. Радість. 9. Провина. 5. Цікавість. Гру повторюють кілька разів.
Ми – покупці Мета:вивчати правила поведінки; здійснювати самостійний вибір.
Розіграти ситуації: Як ти розмовлятимеш з продавцем, іншими покупцями? Книжка скаржилась Мар'яні: Я у тебе не в пошані. Звідкіля це на мені Плями сині та масні? Подивися, от сторінка: Намальована хатинка, Під хатинкою маля, І написано: "Це я". А за дві сторінки далі - Різні звірі небувалі: Сині, жовті та рябі, Що й не снилося тобі. Люди кажуть: "Ой, чия ти?! Як тебе тепер читати? Скільки ми читали книг, А не бачили таких". Яких правил поводження з книгами Мар'янка не знала?
|
||||||||
|