Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Хід гри

Вихователь кидає м'яч і називає ознаку предмета, а дитина, яка спіймала м'яч, повинна швидко назвати протилежну ознаку. Наприклад:

• солодкий — кислий;

• високий — низький;

• широкий — вузький і т. п.

Ускладненням гри є вимога називати сам предмет з протилеж­ною якістю. Наприклад: дім високий — огорожа низька; дорога широка — стежка вузька і т. п. Той, хто не зумів відповісти або випустив м'яч, програв.

 

 

Слухай та виконуй

Мета:розвивати увагу та слухову пам'ять.

 

Хід гри

Ведучий називає декілька дій, але не показує їх. Можна повто­рити це завдання 1-2 рази. Потім діти повинні виконати ці дії у тій послідовності, в якій вони були названі ведучим.

Завдання 1.Повернути голову праворуч, повернути голову пря­мо, опустити голову вниз, повернути голову прямо.

Завдання 2. Підняти праву руку вгору, підняти ліву руку вго­ру, опустити обидві руки.

Завдання 3.Повернутися ліворуч, присісти.

Завдання 4.Підняти праву ногу, постояти на лівій нозі, поста­вити праву ногу.

Запам 'ятай рух

Мета:розвивати моторно-слухову пам'ять.

 

Хід гри

Ведучий показує дітям рух, що складається із 3-4 дій. Діти повинні повторити ці дії, спочатку в тому порядку, в якому пока­зав ведучий, а потім — у зворотному.

Рух 1. Присісти — встати — підняти руки — опустити руки.

Рух 2. Підняти руки долонями вгору ("збираю дощик"), повер­нути долоні вниз — опустити руки вздовж тулуба — підняти руки по боках у різні сторони.

Рух 3. Відвести праву ногу праворуч — приставити праву ногу -відвести ліву ногу — приставити ліву ногу.

Рух 4. Присісти — встати — повернути голову праворуч — по­вернути голову прямо.

 

 

ІГРИ-ВПРАВИ

 

Театр емоцій

Мета:розвивати вміння самовиражатися, розпізнавати і відтво­рювати емоції.

 

Хід гри

Ведучий називає будь-яке число від 1 до 9. Гравець зображує на обличчі почуття, яке відповідає названому числу.

1. Страх. 6. Огида.

2. Здивування. 7. Гнів.

3. Смуток. 8. Презирство.

4. Радість. 9. Провина.

5. Цікавість.

Гру повторюють кілька разів.

 

Ми – покупці

Мета:вивчати правила поведінки; здійснювати самостійний вибір.

 

Розіграти ситуації:

Як ти розмовлятимеш з продавцем, іншими покупцями?


Книжка скаржилась Мар'яні:

Я у тебе не в пошані.

Звідкіля це на мені

Плями сині та масні?

Подивися, от сторінка:

Намальована хатинка,

Під хатинкою маля,

І написано: "Це я".

А за дві сторінки далі -

Різні звірі небувалі:

Сині, жовті та рябі,

Що й не снилося тобі.

Люди кажуть: "Ой, чия ти?!

Як тебе тепер читати?

Скільки ми читали книг,

А не бачили таких".


Яких правил поводження з книгами Мар'янка не знала?

 

 




Переглядів: 420

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сіра кішка | Ми у бібліотеці

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.