Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Сіра кішка

Мета:вдосконалювати навички бігу зі зміною напрямку; вихову­вати кмітливість, витримку.

 

Хід гри

 

Усі гравці стають у коло. Один гравець, що у центрі, починає промовляти лічилку:

- Зайцю-місяцю, де ти був? — У лісі. — Що робив? — Листя рвав. — Куди клав? — Під колоду. Хто взяв мою воду? — А це лист, а це корінь, а це виступив геть.

Той, на кого випаде слово "геть", виходить із кола. Останній із гравців не виходить і одержує назву "сіра кішка". Всі гравці розбігаються від "сірої кішки", а вона намагається торкнутися ко­гось рукою. Разом із цим передається і прізвисько "сіра кішка". "Побитий", у свою чергу, ганяється за всіма, щоб передати комусь своє прізвисько. Той, кому загрожує удар, може врятуватися від нього, якщо встигне вигукнути до удару: "Тьху-тьху". Тоді удар не зараховується, і "сірою кішкою" залишається той, хто був.

 

 

Серединка

Мета: вдосконалювати навички метання у ціль; виховувати увагу і кмітливість.

Правила.Цілити можна тоді, коли м'яч спіймано у повітрі, а не піднято із землі. Варто дотримувати певної відстані.

Хід гри

Двоє хлопчиків стають далеко один від одного, а поміж ними стає третій. Двоє перекидаються м'ячем і намагаються влучити в третього, коли той навіть не сподівається. Хто влучить, той стає на його місце. Середній уважно стежить за м'ячем і ухиляється від удару. Коли крайні перекидаються м'ячем, то середній, вловивши мить, перехоплює його. Якщо йому це вдається, то він стає на місце того, від кого летів м'яч, а той стає в середину.

Пташки і кіт

Мета:вдосконалювати навички ходьби; розвивати кмітливість, спостережливість.

Хід гри

Діти-"пташки" стоять у великому колі. Посередині кола на стільчику сидить "кіт" і вдає, що спить. Вихователь. Білий котик спить на лаві Серед нашого двора, Прилетіли пташенята Та як крикнуть раптом ... (кра)!

Діти, взявшись за руки і ступаючи дрібним повільним ритмічним кроком, разом з вихователем звужують коло, зупиняються пліч-о-пліч. Вони дружно промовляють: "Кра!", "кіт" прокидається і кри­чить: "Няв!" Діти-"пташки" тікають урізнобіч, а "кіт" ловить їх. Гру повторюють з іншим "котом".

Примітка. "Кіт" не розплющує очей, поки не почує слово "кра". Спійманими вважати тих, до кого "кіт" доторкнувся рукою. Стежити, щоб діти навмисно не піддавалися.

Навпаки

Мета:розвивати швидку реакцію на слово, вміння виходити із заданого шаблону.




Переглядів: 248

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вибери влучне слово | Хід гри

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.