МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Сіра кішкаМета:вдосконалювати навички бігу зі зміною напрямку; виховувати кмітливість, витримку.
Хід гри
Усі гравці стають у коло. Один гравець, що у центрі, починає промовляти лічилку: - Зайцю-місяцю, де ти був? — У лісі. — Що робив? — Листя рвав. — Куди клав? — Під колоду. Хто взяв мою воду? — А це лист, а це корінь, а це виступив геть. Той, на кого випаде слово "геть", виходить із кола. Останній із гравців не виходить і одержує назву "сіра кішка". Всі гравці розбігаються від "сірої кішки", а вона намагається торкнутися когось рукою. Разом із цим передається і прізвисько "сіра кішка". "Побитий", у свою чергу, ганяється за всіма, щоб передати комусь своє прізвисько. Той, кому загрожує удар, може врятуватися від нього, якщо встигне вигукнути до удару: "Тьху-тьху". Тоді удар не зараховується, і "сірою кішкою" залишається той, хто був.
Серединка Мета: вдосконалювати навички метання у ціль; виховувати увагу і кмітливість. Правила.Цілити можна тоді, коли м'яч спіймано у повітрі, а не піднято із землі. Варто дотримувати певної відстані. Хід гри Двоє хлопчиків стають далеко один від одного, а поміж ними стає третій. Двоє перекидаються м'ячем і намагаються влучити в третього, коли той навіть не сподівається. Хто влучить, той стає на його місце. Середній уважно стежить за м'ячем і ухиляється від удару. Коли крайні перекидаються м'ячем, то середній, вловивши мить, перехоплює його. Якщо йому це вдається, то він стає на місце того, від кого летів м'яч, а той стає в середину. Пташки і кіт Мета:вдосконалювати навички ходьби; розвивати кмітливість, спостережливість. Хід гри Діти-"пташки" стоять у великому колі. Посередині кола на стільчику сидить "кіт" і вдає, що спить. Вихователь. Білий котик спить на лаві Серед нашого двора, Прилетіли пташенята Та як крикнуть раптом ... (кра)! Діти, взявшись за руки і ступаючи дрібним повільним ритмічним кроком, разом з вихователем звужують коло, зупиняються пліч-о-пліч. Вони дружно промовляють: "Кра!", "кіт" прокидається і кричить: "Няв!" Діти-"пташки" тікають урізнобіч, а "кіт" ловить їх. Гру повторюють з іншим "котом". Примітка. "Кіт" не розплющує очей, поки не почує слово "кра". Спійманими вважати тих, до кого "кіт" доторкнувся рукою. Стежити, щоб діти навмисно не піддавалися. Навпаки Мета:розвивати швидку реакцію на слово, вміння виходити із заданого шаблону.
|
||||||||
|