Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вибери влучне слово

Мета:розвивати логічне мислення.

 

Хід гри

Запропонувати дитині закінчити вираз, вибравши правильний варіант відповіді із перелічених.

1. Зимовий місяць ... (вересень, липень, лютий, березень).

2. Рік складається з ... (34 місяців, 3 місяців, 7 місяців, 12 мі­сяців).

3. Дерево завжди має ... (листя, квіти, плоди, корінь).

4. У річці завжди є ... (вода, риба, водорості, береги).

5. Батько старший за свого сина... (часто, завжди, іноді).

 

Фантастичні гіпотези

Мета:спонукати дітей до творчих роздумів; розвивати мислення, уяву, мовлення.

 

Хід гри

Техніка подібних гіпотез дуже проста. Вона має форму запитан­ня: "Що було б, якби...", поєднуючи назву будь-якого предмета і довільної дії, отримуємо гіпотезу, яку можна було 6 обміркувати. Наприклад:

• Що було 6, якби зникли всі дороги?

• Що було 6, якби раптом зникло сонце?

• Що було 6, якби до нас прийшов слон? крокодил?

Діти можуть і самі вигадувати запитання, а охочі з-поміж них відповідатимуть, складатимуть свої розповіді.

 

РУХЛИВІ ІГРИ

Два морози.

Мета:вдосконалювати навички бігу; розвивати кмітливість, смі­ливість, витривалість.

 

Хід гри

На двох протилежних кінцях майданчика (зали) накреслити лінії. Це два будинки, відстань між якими 8—15 м.

Усі діти, крім двох призначених "морозів", які стоять посере­дині майданчика, перебувають в одному з "будиночків".

За сигналом вихователя "морози" голосно промовляють такі слова:

Ми два брати молоді, Два морози чималі, Я мороз — червоний ніс, Я мороз — синій ніс, Кому не страшно з вас У дорогу піти враз? Діти разом відповідають:

Не боїмося ми загрози,

Не страшний ти нам, морозе!

Після цього діти сміливо перебігають до протилежного "буди­ночка", "морози" намагаються спіймати їх. "Мороз" "заморожує" тих, хто перебігає, торкаючись їх рукою, "заморожені" зупиняють­ся на місці до наступного перебігання.

"Морози" знову виходять на середину, повертаються обличчям до дітей, що стоять на другій лінії, пропонують "у дорогу піти враз". Діти відповідають усі разом і швидко біжать, виручаючи своїх товаришів, подають їм руку й разом перебігають до першого "будиночка", а "морози" їх не пускають. Після 2-3 перебіжок при­значають нових "морозів", і гру продовжують.

Примітка. Бігти можна лише вперед. Усі, до кого доторкну­лися "морози", мають зупинитися на тому місці, де їх заморозили, доти, доки їх не виручать у наступній перебіжці. Вірш вивчають перед грою.

 




Переглядів: 271

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Хід гри | Сіра кішка

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.