МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вибери влучне словоМета:розвивати логічне мислення.
Хід гри Запропонувати дитині закінчити вираз, вибравши правильний варіант відповіді із перелічених. 1. Зимовий місяць ... (вересень, липень, лютий, березень). 2. Рік складається з ... (34 місяців, 3 місяців, 7 місяців, 12 місяців). 3. Дерево завжди має ... (листя, квіти, плоди, корінь). 4. У річці завжди є ... (вода, риба, водорості, береги). 5. Батько старший за свого сина... (часто, завжди, іноді).
Фантастичні гіпотези Мета:спонукати дітей до творчих роздумів; розвивати мислення, уяву, мовлення.
Хід гри Техніка подібних гіпотез дуже проста. Вона має форму запитання: "Що було б, якби...", поєднуючи назву будь-якого предмета і довільної дії, отримуємо гіпотезу, яку можна було 6 обміркувати. Наприклад: • Що було 6, якби зникли всі дороги? • Що було 6, якби раптом зникло сонце? • Що було 6, якби до нас прийшов слон? крокодил? Діти можуть і самі вигадувати запитання, а охочі з-поміж них відповідатимуть, складатимуть свої розповіді.
РУХЛИВІ ІГРИ Два морози. Мета:вдосконалювати навички бігу; розвивати кмітливість, сміливість, витривалість.
Хід гри На двох протилежних кінцях майданчика (зали) накреслити лінії. Це два будинки, відстань між якими 8—15 м. Усі діти, крім двох призначених "морозів", які стоять посередині майданчика, перебувають в одному з "будиночків". За сигналом вихователя "морози" голосно промовляють такі слова: Ми два брати молоді, Два морози чималі, Я мороз — червоний ніс, Я мороз — синій ніс, Кому не страшно з вас У дорогу піти враз? Діти разом відповідають: Не боїмося ми загрози, Не страшний ти нам, морозе! Після цього діти сміливо перебігають до протилежного "будиночка", "морози" намагаються спіймати їх. "Мороз" "заморожує" тих, хто перебігає, торкаючись їх рукою, "заморожені" зупиняються на місці до наступного перебігання. "Морози" знову виходять на середину, повертаються обличчям до дітей, що стоять на другій лінії, пропонують "у дорогу піти враз". Діти відповідають усі разом і швидко біжать, виручаючи своїх товаришів, подають їм руку й разом перебігають до першого "будиночка", а "морози" їх не пускають. Після 2-3 перебіжок призначають нових "морозів", і гру продовжують. Примітка. Бігти можна лише вперед. Усі, до кого доторкнулися "морози", мають зупинитися на тому місці, де їх заморозили, доти, доки їх не виручать у наступній перебіжці. Вірш вивчають перед грою.
|
||||||||
|