МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Хід гриОдного разу Бабі Язі набрид лад скрізь: на землі та в морі, у лісі й високо в небі. Вирішила вона "переплутати" всіх звірів, риб, птахів. Коли всі спали, вона за допомогою свого злого чаклунства виконала задумане: поєднала рибу з черепахою, гуску зі свинею, свиню з вівцею, кішку з собакою, вівцю з мишкою, мишку з гускою, черепаху з рибкою і т. д. Як тепер по-новому назвати тваринок? Чим вони харчуватимуться? Де вони житимуть? Як допомогти розчаклувати їх? Адже їм раніше жилося ліпше. Ці фантастичні образи діти можуть називати за першими частинами двох слів. (Наприклад: рибчер = риба + черепаха, а живитися вона буде почергово: спочатку тим, що любить риба, а потім тим, що любить черепаха, і так само чергуватися будуть із житлом, трохи у воді, трохи на суші.) Ось тут і розпочинаються винахідницькі вміння. У зв'язку з цим, в образотворчій діяльності дітям 5-6 років можна пропонувати малювати карикатурні образи та поєднувати їх у комікси. Позитивно, якщо дошкільник створюватиме карикатури у різній манері, на знайомі казкові образи тварин, а також на самого себе і своїх близьких.
Навіщо і чому Мета:стимулювати розвиток логічного мислення, загальної ерудиції у дітей.
Хід гри Дорослий пропонує дітям послухати запитання, а потім на них логічно відповісти. Запитання повинні бути трьох типів: 1) на пропозицію, відгадування, додумування; 2) на встановлення причин чи змісту подій, які відбуваються; 3) на прийняття рішення і планування власних дій. Наприклад: 1) * Як ти гадаєш, навіщо батьки ходять на роботу? * Навіщо нам потрібні книги? * Навіщо люди йдуть до ресторану? * Навіщо нам потрібні ножиці? * Навіщо людина спить? 2) » Чому вода в холодильнику перетворюється на лід? * Чому взимку включають опалення? * Чому морозиво тане на сонці? * Чому предмети падають униз, а не вгору? * Що потрібно для життя собаці, коту, рибі? 3) * Наступної неділі ми чекаємо гостей. Поміркуйте, що потрібно зробити до їх приходу. * Хлопчик вилив варення на підлогу. Що йому тепер робити? Як вчинити? * Дівчинка пішла на прогулянку і заблукала. Що їй робити? Перелічіть усі варіанти. А як ліпше вчинити? Що потрібно знати, щоб ніколи більше не загубитися? Урізноманітнювати гру можна почерговою зміною ролей: одне запитання ставите ви, а друге — дитина. Переможе той, хто дасть більше правильних відповідей. Якщо малюк не впевнений у правильності вашої відповіді, попросіть когось стороннього оцінити цю відповідь. Дитина має право сумніватися. Не пригнічуйте це право своїм авторитетом!
|
||||||||
|