Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Хід гри

Варіант 1.Вихователь пропонує дітям погратися, пояснює на­зву та правила гри.

- Чому ця гра має таку назву? Тому що ми з вами можемо відповідати на запитання ведучого лише словами "так" або "ні". Ведучий вийде за двері, а ми домовимося, який предмет, що є у на­шій кімнаті, йому загадаємо. Ведучий прийде і буде запитувати, де знаходиться цей предмет, який він, для чого потрібен. Ми будемо відповідати лише двома словами. Спочатку ведучим буду я. Коли вийду з кімнати, (ім'я дитини) скаже, який предмет він пропонує загадати. Потім ви покличете мене.

Вихователь виходить, а потім заходить у кімнату і запитує: "Цей предмет на підлозі?" "Ні". - "На стіні?" "Ні". - "На стелі?" "Так".

- "Скляний? Схожий на грушу?" "Так". -"Лампочка?" — "Так".

Узявши на себе роль першого ведучого, вихователь вчить дітей логічно будувати запитання. Він пояснює:

- Діти, ви помітили, як я запитувала? Спочатку дізналася, де знаходиться предмет, а потім — який він. І ви намагайтеся так само відгадувати. Ця гра вчить дітей логічно мислити.

Варіант 2.Можна запропонувати дещо складніший варіант. Ви­хователь загадує предмет, який знаходиться за межами кімнати.

- Предметів, діти, дуже багато, і буде важко відгадати, якщо ви не дізнаєтеся, на землі він чи у небі, в будинку чи на вулиці, тварина це чи рослина.

 

 

Плутанина

Мета:розвивати у дітей логічне мислення, винахідливість, творчу уяву.

 




Переглядів: 225

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Хід гри | Хід гри

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.