Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Хід гри

Запропонувати дітям "Кольорову вікторину". Діти можуть бра­ти в ній участь невеликими групами. Завдання.

1. Які географічні кольори ви знаєте? (Кольори морів: Чорне, Червоне, Біле, Жовте.)

2. Назвіть різні предмети або поняття за кольорами веселки (чер­воний, оранжевий, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий):

а) зі світу речей;

б) зі світу рослин;

в) зі світу тварин.

3. Згадайте вірші, пісні, вирази, у текстах яких уживається на­зва якогось кольору.

4. Послухайте спокійну музику і намалюйте під цю мелодію "кольорові" картинки. Потім малюнки можна поєднати в загальну кольорову картину.

 

Звуки нашого світу

Мета:розвивати в дітей уміння розрізняти природу виникнення різних звуків оточуючого, творчу уяву, фантазію.

Хід гри

Запропонувати дітям голосом відобразити звуки сонця, зірок, дощу, снігу, доброти, любові і т. д. Діти відгадують, кому нале­жать ті чи інші звуки. Це завдання можна виконувати групами, звуки можна записати на аудіоносій.

 

 

Склади речення.

Мета: розвивати мислення і фантазію.

 

Хід гри

Вихователь пропонує групі 2 картки із дитячого лото, на яких зображені предмети. Група сідає півколом, і почергово кожна дити­на придумує речення, яке містить назви двох задуманих предметів. Потім показують два інші предмети, і знову діти по черзі придуму­ють нові речення.

 

Примітка. Стимулювати у дітей прагнення до складання не­стандартних, оригінальних речень. Якщо діти справляються із при­думуванням речень за двома заданими словами, то наступного разу запропонувати їм три слова.

 

Обгрунтуй версію

Мета:вправляти дітей у вмінні обґрунтовувати ідеї; розвивати логічне мислення, зв'язне мовлення; виховувати почуття гумору.

 

Хід гри

Об'єднати дітей у декілька груп. Запропонувати їм будь-яку ситуацію, що складається із кількох дій, не пов'язаних між собою, щоб вони дали цим діям логічне обґрунтування.

Ситуація: чоловік вийшов із будинку, сів на землю, вийняв із кишені ключі, приклав їх до чола.

Обґрунтування: було вже пізно, коли чоловік вийшов із бу­динку. Зробивши кілька кроків, він змушений був сісти на землю, тому що несподівано у нього запаморочилася голова. Він захотів прикласти до чола щось холодне і вийняв із кишені ключі. Перемагає той, у кого найоригінальніша думка. Дітей можна об'єднати у команди чи пари. Одна команда або пара придумує ситуацію, а інша дає їй логічне обґрунтування.

 

 

Так – ні

Мета:вчити дітей логічно міркувати, будувати запитання, робити правильні висновки.

 




Переглядів: 268

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання розвитку. | Хід гри

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.