МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Хід гриЗапропонувати дітям "Кольорову вікторину". Діти можуть брати в ній участь невеликими групами. Завдання. 1. Які географічні кольори ви знаєте? (Кольори морів: Чорне, Червоне, Біле, Жовте.) 2. Назвіть різні предмети або поняття за кольорами веселки (червоний, оранжевий, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий): а) зі світу речей; б) зі світу рослин; в) зі світу тварин. 3. Згадайте вірші, пісні, вирази, у текстах яких уживається назва якогось кольору. 4. Послухайте спокійну музику і намалюйте під цю мелодію "кольорові" картинки. Потім малюнки можна поєднати в загальну кольорову картину.
Звуки нашого світу Мета:розвивати в дітей уміння розрізняти природу виникнення різних звуків оточуючого, творчу уяву, фантазію. Хід гри Запропонувати дітям голосом відобразити звуки сонця, зірок, дощу, снігу, доброти, любові і т. д. Діти відгадують, кому належать ті чи інші звуки. Це завдання можна виконувати групами, звуки можна записати на аудіоносій.
Склади речення. Мета: розвивати мислення і фантазію.
Хід гри Вихователь пропонує групі 2 картки із дитячого лото, на яких зображені предмети. Група сідає півколом, і почергово кожна дитина придумує речення, яке містить назви двох задуманих предметів. Потім показують два інші предмети, і знову діти по черзі придумують нові речення.
Примітка. Стимулювати у дітей прагнення до складання нестандартних, оригінальних речень. Якщо діти справляються із придумуванням речень за двома заданими словами, то наступного разу запропонувати їм три слова.
Обгрунтуй версію Мета:вправляти дітей у вмінні обґрунтовувати ідеї; розвивати логічне мислення, зв'язне мовлення; виховувати почуття гумору.
Хід гри Об'єднати дітей у декілька груп. Запропонувати їм будь-яку ситуацію, що складається із кількох дій, не пов'язаних між собою, щоб вони дали цим діям логічне обґрунтування. Ситуація: чоловік вийшов із будинку, сів на землю, вийняв із кишені ключі, приклав їх до чола. Обґрунтування: було вже пізно, коли чоловік вийшов із будинку. Зробивши кілька кроків, він змушений був сісти на землю, тому що несподівано у нього запаморочилася голова. Він захотів прикласти до чола щось холодне і вийняв із кишені ключі. Перемагає той, у кого найоригінальніша думка. Дітей можна об'єднати у команди чи пари. Одна команда або пара придумує ситуацію, а інша дає їй логічне обґрунтування.
Так – ні Мета:вчити дітей логічно міркувати, будувати запитання, робити правильні висновки.
|
||||||||
|