МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Завдання розвитку.
Збагачувати практичний і теоретичний досвід дитини; давати їй змогу самовизначатися, виявляти твор чу ініціативу, здійснювати самостійний вибір, приймати рішення, варіювати зміст та форму виконання завдання. Заохочувати до досліджень та експериментувань. Виховувати потребу в нових враженнях; підтримувати намагання робити по-своєму, відходити від заданого шаблону, зразка, стандарту. Схвалювати спроби діяти самостійно, конструктивно, на рівні здорової міри ризику; виявляти допитливість, сміливість, гнучкість, визначеність позиції. Створювати сприятливі умови для становлення креативності як базової якості старшого дошкільника, привертати до неї увагу дитини.
ДИДАКТИЧНІ ІГРИ
Дивовижний світ запахів Мета:розвивати в дітей уміння розрізняти запахи предметів навколишнього світу, вчити давати їм словесну характеристику; формувати власні вподобання. Хід гри Дітям пропонують назвати слова, що характеризують запахи, і пояснити їх значення. Наприклад: терпкий, приємний, пряний, гіркий, солодкий, кислий, легкий і т. д. Запропонуйте малюкам пояснити, чому їм найбільше подобається той чи інший запах. Запропонуйте дітям описати, чим відрізняється один запах від іншого. Наприклад, запах кропу від запаху петрушки; запах троянди від запаху конвалії. Примітка. Далі можна запропонувати дітям такі завдання: описати, які асоціації у них викликають запахи тієї чи іншої квітки; описати запах улюбленого місця, домівки, школи, вулиці тощо.
Найсмачніша страва Мета:формувати власні смакові вподобання, вміння розрізняти та пояснювати смакові якості різних страв; розвивати уяву, виявляти творчість. Хід гри Запропонувати дітям уявити, що вони їдять свою улюблену страву. Діти описують смак цієї страви, не називаючи її. За описом інші діти відгадують, які страви найбільше полюбляють їхні друзі. Потім діти малюють свою улюблену страву і розповідають, з чого її готують. Із малюнків можна влаштувати виставку "Наші улюблені страви".
Кольорова вікторина Мета:закріпити знання про кольори веселки; розвивати образну уяву, мислення, пам'ять; вчити працювати в міні-колективі, виражати в слові, малюнкові власні думки та емоції.
|
||||||||
|