Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Хід гри

 

Покажи, що ти відчуваєш, коли:

• на вулиці дуже холодно;

• іде теплий дощ і можна гуляти під ним;

• через дощ тебе не пускають на вулицю;

• світить сонце і дуже спекотно;

• густий туман.

У цій вправі потрібно показати жестами й мімікою стан люди­ни. Коли холодно, це неприємно, людина намагається зігрітися, піднімає комірець, натягає шапку до брів, ховає руки в рукави, підскакує, переступає з ноги на ногу і т. д. Малюк може просто заплакати. Так само виконують і всі інші завдання. У цій вправі складність полягає у доборі кількох взаємопов'язаних за змістом рухів. Показувати рухи може одна дитина, а решта розповідають, що вона робить. У кінці вправ вибирають рухи, що найточніше і найвдаліше передають стан людини.

 

Різна хода

Мета:вправляти дітей у передачі ходи людей різного віку; вияв­ляти творчість, артистичність.

Хід гри

Покажи ходу:

• старої людини;

• малюка;

• людини, яка поспішає.

 

Витягни ріпку

Мета:вправляти дітей у передачі ходи людей різного віку; вияв­ляти творчість, артистичність.

Хід гри

Покажи, як ідуть на город за ріпкою дід, баба, онучка.

При ході людей старшого віку згадати з дітьми, як спина каже: "Я дуже стара людина". Якщо вправа викликає труднощі у дітей, можна запропонувати їм передати темп руху пальцями на столі. Стара людина йде повільно з фіксацією положення тіла на кожній нозі, тобто пальці потрібно переставляти повільно, з невеликими паузами між "кроками". Рухи дитини нерівномірні за темпом, вона може бігти, танцювати, зупинятися біля об'єкта, який її за­цікавив.

ІГРИ-ІНСЦЕНІЗАЩЇ, ДРАМАТИЗАЦІЇ, ТЕАТРАЛІЗАЦІЇ

Мета: виховувати у дитини потребу і готовність виявляти еле­менти творчості при розігруванні інсценізацій за змістом відомих літературних творів і творів усної народної творчості, експериментувати, вигадувати при створенні відповідного казкового персонажа; підтримувати та схва­лювати щонайменші вияви конструктивної творчості дити­ни у відтворенні образів, у її вигадках, фантазіях.

Орієнтовна тематика ігор-інсценізацій: "Рукавичка", "Ріпка", "Колобок"; "їжаки" Т. Коломієць, "Дівчинка-замазура" А. Варто, "Що погано, а що добре" В. Маяковського, "Чер­вона Шапочка" Ш. Перро тощо.

 

 

СТАРШИЙ ДОШКІЛЬНИЙ ВІК




Переглядів: 289

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІГРИ-ДРАМАТИЗАЦІЇ | Завдання розвитку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.