МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Хід гри
Покажи, що ти відчуваєш, коли: • на вулиці дуже холодно; • іде теплий дощ і можна гуляти під ним; • через дощ тебе не пускають на вулицю; • світить сонце і дуже спекотно; • густий туман. У цій вправі потрібно показати жестами й мімікою стан людини. Коли холодно, це неприємно, людина намагається зігрітися, піднімає комірець, натягає шапку до брів, ховає руки в рукави, підскакує, переступає з ноги на ногу і т. д. Малюк може просто заплакати. Так само виконують і всі інші завдання. У цій вправі складність полягає у доборі кількох взаємопов'язаних за змістом рухів. Показувати рухи може одна дитина, а решта розповідають, що вона робить. У кінці вправ вибирають рухи, що найточніше і найвдаліше передають стан людини.
Різна хода Мета:вправляти дітей у передачі ходи людей різного віку; виявляти творчість, артистичність. Хід гри Покажи ходу: • старої людини; • малюка; • людини, яка поспішає.
Витягни ріпку Мета:вправляти дітей у передачі ходи людей різного віку; виявляти творчість, артистичність. Хід гри Покажи, як ідуть на город за ріпкою дід, баба, онучка. При ході людей старшого віку згадати з дітьми, як спина каже: "Я дуже стара людина". Якщо вправа викликає труднощі у дітей, можна запропонувати їм передати темп руху пальцями на столі. Стара людина йде повільно з фіксацією положення тіла на кожній нозі, тобто пальці потрібно переставляти повільно, з невеликими паузами між "кроками". Рухи дитини нерівномірні за темпом, вона може бігти, танцювати, зупинятися біля об'єкта, який її зацікавив. ІГРИ-ІНСЦЕНІЗАЩЇ, ДРАМАТИЗАЦІЇ, ТЕАТРАЛІЗАЦІЇ Мета: виховувати у дитини потребу і готовність виявляти елементи творчості при розігруванні інсценізацій за змістом відомих літературних творів і творів усної народної творчості, експериментувати, вигадувати при створенні відповідного казкового персонажа; підтримувати та схвалювати щонайменші вияви конструктивної творчості дитини у відтворенні образів, у її вигадках, фантазіях. Орієнтовна тематика ігор-інсценізацій: "Рукавичка", "Ріпка", "Колобок"; "їжаки" Т. Коломієць, "Дівчинка-замазура" А. Варто, "Що погано, а що добре" В. Маяковського, "Червона Шапочка" Ш. Перро тощо.
СТАРШИЙ ДОШКІЛЬНИЙ ВІК
|
||||||||
|