Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІГРИ-ДРАМАТИЗАЦІЇ

Частини тіла

Мета: показати дітям, як ми розмовляємо за допомогою рухів; учи­ти володіти мовою жестів, вільно використовувати в розмові все тіло; виявляти елементи творчості, самодіяльність, спо­нукати до творчої вигадки.

 

Хід гри

Вихователь пропонує дітям показати, як:

• твої плечі кажуть: "Я пишаюся";

• твоя спина каже: "Я дуже стара людина";

• твій палець каже: "Іди сюди";

• твоя голова каже: "Так — ні";

• твій рот каже: "М-м-м. Я люблю варення";

• робить твоє вухо, щоб сказати: "Я чую пташку";

• робить твій ніс, коли нюхає квітку.

Вправи проводять з усіма дітьми групи. Вихователь називає дію, а діти показують її. Всі разом визначають дитину, яка найточніше передає рухами фразу вихователя.

Щоб бачити дії товаришів, діти стоять колом, у центрі знахо­диться вихователь.

 

 

Лісова галявина

Мета:вправляти дітей у виконанні простих імітаційних рухів, у визначенні типовості у поведінці тварин; вчити експеримен ту вати, вигадувати, виявляти творчу ініціативу.

Хід гри

Вихователь каже: "Ось теремок. Цікаво, хто в ньому живе? Давайте подивимося, яка тварина прийде". Діти обирають тварин, рухи яких будуть імітувати.

Показує, як:

• іде ведмідь;

• стрибає зайчик;

• крадеться лисиця;

• біжить мишка;

• кукурікає півень і т. п.

Для відтворення рухів тварини вихователь викликає одного або. декількох дітей. Після показу дії однією дитиною аналізує вико­нання завдання. Показ кількома дітьми рухів однієї і тієї самої тварини дозволяє дітям самим порівнювати і встановлювати, у кого був найвдаліший показ. Вихователь каже: "Чиї рухи були більше схожі на рухи справжнього ведмедя чи іншої тварини? Чому?" Можна не називати тварин, а запропонувати дітям-глядачам вста­новити, хто прийшов до теремка.

 

Погода

Мета:розвивати вміння рухами й мімікою висловлювати свої по­чуття, виявляти творчість, фантазію; виховувати гуманне ставлення до природи.

 




Переглядів: 843

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Хід гри | Хід гри

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.