МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ІГРИ-ДРАМАТИЗАЦІЇЧастини тіла Мета: показати дітям, як ми розмовляємо за допомогою рухів; учити володіти мовою жестів, вільно використовувати в розмові все тіло; виявляти елементи творчості, самодіяльність, спонукати до творчої вигадки.
Хід гри Вихователь пропонує дітям показати, як: • твої плечі кажуть: "Я пишаюся"; • твоя спина каже: "Я дуже стара людина"; • твій палець каже: "Іди сюди"; • твоя голова каже: "Так — ні"; • твій рот каже: "М-м-м. Я люблю варення"; • робить твоє вухо, щоб сказати: "Я чую пташку"; • робить твій ніс, коли нюхає квітку. Вправи проводять з усіма дітьми групи. Вихователь називає дію, а діти показують її. Всі разом визначають дитину, яка найточніше передає рухами фразу вихователя. Щоб бачити дії товаришів, діти стоять колом, у центрі знаходиться вихователь.
Лісова галявина Мета:вправляти дітей у виконанні простих імітаційних рухів, у визначенні типовості у поведінці тварин; вчити експеримен ту вати, вигадувати, виявляти творчу ініціативу. Хід гри Вихователь каже: "Ось теремок. Цікаво, хто в ньому живе? Давайте подивимося, яка тварина прийде". Діти обирають тварин, рухи яких будуть імітувати. Показує, як: • іде ведмідь; • стрибає зайчик; • крадеться лисиця; • біжить мишка; • кукурікає півень і т. п. Для відтворення рухів тварини вихователь викликає одного або. декількох дітей. Після показу дії однією дитиною аналізує виконання завдання. Показ кількома дітьми рухів однієї і тієї самої тварини дозволяє дітям самим порівнювати і встановлювати, у кого був найвдаліший показ. Вихователь каже: "Чиї рухи були більше схожі на рухи справжнього ведмедя чи іншої тварини? Чому?" Можна не називати тварин, а запропонувати дітям-глядачам встановити, хто прийшов до теремка.
Погода Мета:розвивати вміння рухами й мімікою висловлювати свої почуття, виявляти творчість, фантазію; виховувати гуманне ставлення до природи.
|
||||||||
|