Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Хід гри

Вихователь запитує дітей, чи хочуть вони грати в "мандрівки"; пояснює мету: мандруючи, діти збиратимуть предмети, виготовлені з різного матеріалу: дерева, скла, картону, металу, глини, паперу.

Умови гри: брати лише те, що можна покласти в кошик або торбинку, що є в дітей. Діти можуть радитися одне з одним, до­мовлятися, хто який предмет має взяти. Вихователь попередньо розкладає в ігровій кімнаті предмети з різного матеріалу. Діти за домовленістю або за допомогою лічилки об'єднуються у декілька груп, за кількістю використаних матеріалів.

Перемагає група, яка збере більше предметів.

Ігровий задум "мандрувати" і роль "мандрівника" привабливий для дітей, надає ігрового характеру їхнім діям.

При порівняно вузькому пізнавальному змісті ігрові дії різно­манітні: діти шукають предмети, порівнюють, радяться, коли зус­трічають предмети з різного матеріалу (ляльки), сперечаються, з чого зроблені косички і т. д. Ігровий задум і правила постійні, ігрові дії різноманітні.

У ході гри зацікавленість дітей при збиранні предметів поси­люється, діти хочуть зібрати більше різних за змістом і однакових за матеріалом предметів. Під час гри діти уточнюють уявлення одне одного, виправляють їх, поступаються одне одному і т. п.

Під кінець гри кожна група розкладає свої "знахідки" на столі, всі взаємно перевіряють одне одного, називають предмет і матеріали, перелічують іграшки та предмети і з'ясовують, яких предметів більше та хто виграв.

 

Польська гра "Завзяті цапки"

У польських селах багато хто розводить кіз. А де коза, там і цапки. У цапків, мабуть, завжди сверблять ріжки, бо вони страх які охочі буцатися!

Спробуйте погратися у цапків! Присядьте навпочіпки, випрос­тайте руки і починайте відштовхуватися одне від одного. Який "ца­пок" упаде, той і програв.

 

Болгарська гра ''Лисичка і сторожі"

Двох дітей вибирають "сторожами", їм зав'язують хустинами очі. "Сторожі" стають один навпроти одного на відстані кроку, щоб сторожувати курник. Решта дітей - "лисички". Кожна має непомітно прокрастися між "сторожами". Саме тоді, як "лиси­ця" прокрадається, її подружки відвертають увагу "сторожів", піднімаючи неймовірний лемент. Яку "лисичку" впіймали, та стає "сторожем".

 

 

Монгольська гра "Верблюд і верблюденята "

Ця гра подібна до наших хованок. Тільки той, кому випало жмуритися, — "верблюд", а всі інші - "верблюденята". "Верблю­денята" зав'язують "верблюдові" очі й ховаються хто куди. Відтак "верблюд" скидає з очей хустину і, запитуючи: "Де мої верблюде­нята?" — починає шукати їх. Тим часом "верблюденята" крадькома намагаються повернутися до місця, де "верблюд" жмурився. Кого з них упіймали, той стає "верблюдом".

 

 




Переглядів: 399

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Хід гри | ІГРИ-ДРАМАТИЗАЦІЇ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.