МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Загальна характеристика підприємстваВАТ “Яготинський маслозавод” — базове підприємство Київщини з переробки молока. Виробничі потужності заводу дають змогу щодоби приймати й переробляти 250 т молока та 50 т вершків. Основним напрямом діяльності підприємства є заготівля молока від сільськогосподарських підприємств і населення, переробка його, виробництво різноманітної молочної продукції та реалізації її через фірмову торгівлю. Яготинський маслозавод заснований і працює з 1956 року. В кінці 1992 року Яготинський маслозавод став на шлях роздержавлення власності. На його базі спочатку було створене – Орендне підприємство “Яготинський маслозавод”, а потім в липні 1995 року все майно підприємства було викуплено працівниками заводу, виробниками сировини та працівниками бюджетних установ, згідно з планом приватизації, затверджений Яготинською держадміністрацією і вже У 1996 році він зареєстрований як відкрите акціонерне товариство “Яготинський маслозавод”. Так було створене ВАТ «Яготинський маслозавод» В 2006 році ВАТ «Яготинський маслозавод» ввійшло до ЗАТ «Молочний Альянс». ЗАТ «Молочний альянс» - холдингова компанія із статутним фондом 23,50 млн. грн. і балансом, в якому 99,9% складають довгострокові фінансові інвестиції. Нині ЗАТ «Молочний Альянс» володіє акціями ЗАТ «Пирятинський сирзавод» (99,92%), ЗАТ «Баштанській сирзавод» (51,00%), ВАТ «Новоархангельський сирзавод» (50,00%), ЗАТ «Варвамаслосирзавод» (95,00%), ВАТ «Яготинський маслозавод» (99,02%), ВАТ «Городенковський сирзавод» (72,00%), ЗАТ «Золотоношській маслоробний комбінат» (87,73%). Результатом входження ВАТ «Яготинський маслозавод» до такої потужної холдингової компанії як ЗАТ «Молочний альянс» стало поліпшення фінансово-майнового стану підприємства, оптимізація зв’язків з постачальниками, посередниками, споживачами через налагоджену структуру взаємодії і сформовані готові бази даних, покращення інформаційного забезпечення підприємства, а також додаткова підтримка у конкурентній боротьбі. Оскільки асортиментна політика підприємства спрямована на задоволення потреб споживачів з середнім рівнем достатку, то в більшу кількість позицій ширини асортименту можна віднести до «соціальних» продуктів. Це перш за все молоко, кефіри, масло, сири і з недавньої пори закваски. Решта видів продукції (а саме: йогурти, десерти, сирки продукція менш популярна і не є основною в асортиментному ряді, тобто слугує для «комплексності» пропозиції в мережі фірмових магазинів підприємства і для задоволення потреб населення Яготинського та сусідніх з ним районів. Особливе місце в асортименті продукції займає продукція промислового призначення: сухе молоко і відходи. Асортимент молочної продукції ВАТ «Яготинський маслозавод» значно розширився. Останнім часом впроваджено у виробництво нові види молочної продукції: сирки солодкі з родзинками, креми сиркові з плодово-ягідними наповнювачами та йогурт “Столичний” із різноманітними натуральними добавками. Завдяки зростанню обсягів заготівлі молочної сировини, збільшилося виробництво такого широковідомого споживачам виду молочної продукції, як масло “Яготинське” (єдине в Україні, що має назву місцевості, де його виготовляють за оригінальною технологією). Орієнтуючись на сучасний попит на продукцію, маслозавод узяв напрям на збільшення обсягів виробництва сухого знежиреного молока. Розпочато реконструкцію цеху з його виробництва із встановленням сучасного високотехнологічного словацького обладнання. Це дасть можливість збільшити обсяги виробництва сухого молока втричі. Реконструкція цеху виготовлення сухого молока здійснюється завдяки банку АКБ “Райффайзен Аваль”, який її фінансує. ВАТ «Яготинський маслозавод» виробляє продукцію під торговими марками «Яготинське» (продукція основної групи – молоко, масло, кефір, сир) та «Здорово» (йогурти та десерти. Дані види продукції реалізуються переважно в Яготинському та сусідніх з ним районах) Ширину і глибину асортименту представлено в таблиці. (див. Додаток 1.) Ширину асортименту продукції можна вважати достатньою і раціональною, оскільки в ній в повному обсязі представлені основні «соціальні» види продукції про які вже згадувалось раніше. Глибина є дещо незбалансованою, про це можна судити з кількості позицій модифікацій різних продуктів (на приклад: сир представлений у вісімнадцяти модифікаціях, в той час як глазурованого сирку – один вид, що говорить про явні недоліки роботи при досліджені попиту серед референтних аудиторій (Діти-батьки)). Схожа ситуація у асортиментній групі йогуртів. Номенклатуру продукції та її динаміку за два періоди наочно демонструє табл. 2.1. За даними таблиці ми можемо прослідкувати динаміку випуску окремих видів продукції. Масло вершкове стали більше виробляти фасованим, ніж ваговим, порівняно з попереднім роком, що свідчить про більший попит саме серед населення, на який і орієнтується плановий відділ підприємства. Зросла загальна кількість продукції з незбираного молока на 34,8%. Бачимо скорочення випуску молока фасованого в півлітрові пакети на 52,3%, значне зростання, а саме в 3,8 разів, прослідковується у випуску молока 3,2% жирності, фасованого в пакети 1 кг, також присутня динаміка росту серед молока 4% жирності. Таблиця 2.1 Характеристика та аналіз номенклатури виробленої продукції на ВАТ „Яготинський маслозавод” за 2008-2010 рр.
Щодо випуску кисломолочної продукції, то тут також присутнє зростання, а саме в 1,7 разів: на 32,6% зріс випуск кефіру 2,5% жирності фас.пюр/пак, в 1,6 разів зросло виробництво кефіру 2,5% жирності фас.пет/пак. Загальне виробництво ряжанки також зросло, особливо слід відмітити збільшення в 5 разів випуску ряжанки 2,5% фас.пет/пак. Кефір „Здорово” в 2009 році не виробляли, хоча йогурт 2,5% „Здорово” стали виробляти на 6 % більше, ніж минулого року. Виробництво сметани в звітному періоді також зросло на 32,7%, особливо сметани 15% фас.450г пет/пак - в 1,6 разів, значно скоротили виробництво сметани ТМ „Здорово” – лише 3,8% від об’єму випуску 2008 року. Випуск сиру кисломолочного незбираного зріс на 32,2%. Найбільший ріст спостерігається серед сиру 5% фас.250г – в 2,3 рази більше, ніж попереднього року. Солодких сирків стали виробляти на 10,1% більше, при чому сирок більшої жирності (23%) став більш популярний серед споживачів, ніж сирок 9%, про що свідчать об’єми випуску цих продуктів. Сирковий десерт, який в 2008 році був лише пробним продуктом на підприємстві (випуск – 1,2 тонн), в 2009 році вже зайняв вагоме місце серед асортименту (69,1 тонн за рік). Сухого знежиреного молока виробили на 19,8% більше, а сухого цільного молока лише 44,9% від об’єму випуску 2006 року. Загалом, проаналізувавши асортимент, бачимо, що переважає динаміка нарощення обсягів виробництва, а якщо деякі продукти стали випускати у меншій кількості, то причина цьому падіння попиту саме на ці товари.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|