Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Систематичне положення досліджуваних об єктів

Відділ Синьозелені водорості — Cyanophyta

Клас Хроококові — Chroococcophyceae

Порядок Хроококові — Chroococcales

1. Мікроцистис - Microcіstis

Клас Гормогонієві — Hormogonsaophyceae

Порядок Осціляторієві – Oscillatotiales

2. Осциляторія – Oscillatoria

3. Лінгбія – Lyngbya

Порядок Ностокові — Nostocates

4.Носток сливовидний - Noslos prumtoime

5. Анабена — Anabena

6. Ривулярія — Rivulana

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

 

2.2 Згідно запропонованих алгоритмів, приготуйте і розгляньте препарати водоростей.

2.2.1. Приготувати тимчасовий водний препарат мікроцистиса, розглянути під мікроскопом при малому (об'єктив х 8) і великому (об'єктив х 40) збільшенні, вивчити і зарисувати частину колонії. Визначити рівень організації і тип морфологічної диференціації тіла (рис.1.)

2.2.2. Приготувати тимчасовий водний препарат осциляторіі. Розглянути під мікроскопом, вивчити і зарисувати особливості будови нитки осциляторії - Визначити тип морфологічної диференціації тіла і позначити газові вакуолі (рис. 2).

2.2.3.Приготувати тимчасовий водний препарат лінгбіі. Розглянути під мікроскопом, вивчити і зарисувати окремі нитки лінгбіі. Визначити рівень організації і тип морфологічної диференціації тіла (рис. 3).

2.2.4. Розгляньте неозброєним оком зовнішній вигляд колонії ностока. Приготувати тимчасовий водний препарат та розглянути його під мікроскопом. Вивчити і зарисувати особливості будови ниток ностока. Визначити рівень організації та тип морфологічної диференціації тіла (рис. 4).

2.2.5. Приготувати тимчасовий водний препарат анабени. Розглянути під мікроскопом, вивчити і зарисувати особину анабени. Позначити гетероцисти, спори, визначити рівень організації та тип морфологічної диференціації тіла (рис. 5).

2.2.6. Приготувати тимчасовий водний препарат ривуляріі. Розглянути під мікроскопом, вивчити і зарисувати колонію і окрему особину ривуляріі (рис. 6). Позначити слизовий чохол, термінальну гетероцисту, волосок.

2.3. Зробіть відповідні рисунки, співвіднесіть види і роди, які ви побачили під мікроскопом до запропонованих в табл. “Синьо-зелені водорості”, що в додатку.

 

ІІІ. Контрольні питання

  1. Наведіть особливості будови клітин синьо-зелених.
  2. Які пігменти і запасні поживні речовини характерні для синьо-зелених?
  3. Охарактеризуйте типи розмноження даної групи водоростей.
  4. Які принципи лежать в основі систематики відділу синьо-зелені?
  5. Охарактеризуйте поширення і особливості екології синьо-зелених.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Рис.1 . Рис.2.
Рис. 3. Рис.4.
Рис.5. Рис. 6.



Переглядів: 640

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Хід роботи | ІV. Зробіть висновки до роботи 1.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.