МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||
Систематичне положення досліджуваних об єктівВідділ Синьозелені водорості — Cyanophyta Клас Хроококові — Chroococcophyceae Порядок Хроококові — Chroococcales 1. Мікроцистис - Microcіstis Клас Гормогонієві — Hormogonsaophyceae Порядок Осціляторієві – Oscillatotiales 2. Осциляторія – Oscillatoria 3. Лінгбія – Lyngbya Порядок Ностокові — Nostocates 4.Носток сливовидний - Noslos prumtoime 5. Анабена — Anabena 6. Ривулярія — Rivulana ________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________
2.2 Згідно запропонованих алгоритмів, приготуйте і розгляньте препарати водоростей. 2.2.1. Приготувати тимчасовий водний препарат мікроцистиса, розглянути під мікроскопом при малому (об'єктив х 8) і великому (об'єктив х 40) збільшенні, вивчити і зарисувати частину колонії. Визначити рівень організації і тип морфологічної диференціації тіла (рис.1.) 2.2.2. Приготувати тимчасовий водний препарат осциляторіі. Розглянути під мікроскопом, вивчити і зарисувати особливості будови нитки осциляторії - Визначити тип морфологічної диференціації тіла і позначити газові вакуолі (рис. 2). 2.2.3.Приготувати тимчасовий водний препарат лінгбіі. Розглянути під мікроскопом, вивчити і зарисувати окремі нитки лінгбіі. Визначити рівень організації і тип морфологічної диференціації тіла (рис. 3). 2.2.4. Розгляньте неозброєним оком зовнішній вигляд колонії ностока. Приготувати тимчасовий водний препарат та розглянути його під мікроскопом. Вивчити і зарисувати особливості будови ниток ностока. Визначити рівень організації та тип морфологічної диференціації тіла (рис. 4). 2.2.5. Приготувати тимчасовий водний препарат анабени. Розглянути під мікроскопом, вивчити і зарисувати особину анабени. Позначити гетероцисти, спори, визначити рівень організації та тип морфологічної диференціації тіла (рис. 5). 2.2.6. Приготувати тимчасовий водний препарат ривуляріі. Розглянути під мікроскопом, вивчити і зарисувати колонію і окрему особину ривуляріі (рис. 6). Позначити слизовий чохол, термінальну гетероцисту, волосок. 2.3. Зробіть відповідні рисунки, співвіднесіть види і роди, які ви побачили під мікроскопом до запропонованих в табл. “Синьо-зелені водорості”, що в додатку.
ІІІ. Контрольні питання
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
||||||||||||||
|