Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 2. Методи генетики

Мета: Ознайомитися з основними методами, які використовуються в генетиці та їх особливостями.

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Вивчити характерні особливості основних методів генетики та дати їм коротку характеристику.

Запитання для самоконтролю:

1. Перерахуйте основні методи генетики.

2. Чому метод гібридологічного аналізу вважається провідним методом генетики?

3. До якого методу і чому звертаються при порівнянні характеру фенотипового прояву ідентичних та алельних генів у різних умовах середовища?

Рекомендовані літературні джерела:

Демидов С.В., Бердишев Г.Д., Топчій Н.М., Черненко К.Д. Генетика.- К.: Фітосоціоцентр, 2007.- С. 18-19.

Лишенко І.Д. Генетика з основами селекції. К.: Вища школа, 1994.- С. 14-17.

Тоцький В.М. Генетика.- Одеса: Астропринт, 2002.- С. 8-9.

Форма звітності: реферат.

Форма контролю: перевірка реферату.

Тема 3. Вивчення основ генетики і селекції в шкільному курсі біології

Мета: Ознайомитися з місцем та змістом підрозділу «Спадковість і мінливість організмів» в шкільному курсі біології. Пересвідчитися, що цей підрозділ займає достатньо великий об’єм і для викладання його потрібні ґрунтовні знання з генетики.

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Переглянути програму та підручники із загальної біології, за якими вивчається біологія в середній школі.

2. Скласти перелік тем з генетики, визначених шкільною програмою.

3. Ознайомитися з тематикою та змістом лабораторних робіт, які передбачені в підрозділі «Спадковість і мінливість організмів». Записати в зошит назви тем таких робіт.

Запитання для самоконтролю:

1. Які теми з курсу генетики вивчаються в загальноосвітній школі?

2. Проведення яких лабораторних робіт передбачено шкільною програмою в підрозділі «Спадковість і мінливість організмів»?

Рекомендовані літературні джерела:

Загальна біологія: Підруч. для учнів 10-11-х кл. серед. загальноосвіт. шк. /М.Є. Кучеренко, Ю.Г. Вервес, П.Г. Балан та ін.- К.: Ґенеза, 2000.- С. 186-270.

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів: Біологія 7-11 класи. К.: Перун, 2006.- С. 72-76.

Форма звітності: письмова робота.

Форма контролю: перевірка письмової роботи.




Переглядів: 584

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перелік тем, що виносяться на самостійну роботу студентів | Тема 8. Нехромосомне успадковування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.