МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 2. Методи генетикиМета: Ознайомитися з основними методами, які використовуються в генетиці та їх особливостями. Завдання для самостійного опрацювання: 1. Вивчити характерні особливості основних методів генетики та дати їм коротку характеристику. Запитання для самоконтролю: 1. Перерахуйте основні методи генетики. 2. Чому метод гібридологічного аналізу вважається провідним методом генетики? 3. До якого методу і чому звертаються при порівнянні характеру фенотипового прояву ідентичних та алельних генів у різних умовах середовища? Рекомендовані літературні джерела: Демидов С.В., Бердишев Г.Д., Топчій Н.М., Черненко К.Д. Генетика.- К.: Фітосоціоцентр, 2007.- С. 18-19. Лишенко І.Д. Генетика з основами селекції. К.: Вища школа, 1994.- С. 14-17. Тоцький В.М. Генетика.- Одеса: Астропринт, 2002.- С. 8-9. Форма звітності: реферат. Форма контролю: перевірка реферату. Тема 3. Вивчення основ генетики і селекції в шкільному курсі біології Мета: Ознайомитися з місцем та змістом підрозділу «Спадковість і мінливість організмів» в шкільному курсі біології. Пересвідчитися, що цей підрозділ займає достатньо великий об’єм і для викладання його потрібні ґрунтовні знання з генетики. Завдання для самостійного опрацювання: 1. Переглянути програму та підручники із загальної біології, за якими вивчається біологія в середній школі. 2. Скласти перелік тем з генетики, визначених шкільною програмою. 3. Ознайомитися з тематикою та змістом лабораторних робіт, які передбачені в підрозділі «Спадковість і мінливість організмів». Записати в зошит назви тем таких робіт. Запитання для самоконтролю: 1. Які теми з курсу генетики вивчаються в загальноосвітній школі? 2. Проведення яких лабораторних робіт передбачено шкільною програмою в підрозділі «Спадковість і мінливість організмів»? Рекомендовані літературні джерела: Загальна біологія: Підруч. для учнів 10-11-х кл. серед. загальноосвіт. шк. /М.Є. Кучеренко, Ю.Г. Вервес, П.Г. Балан та ін.- К.: Ґенеза, 2000.- С. 186-270. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів: Біологія 7-11 класи. К.: Перун, 2006.- С. 72-76. Форма звітності: письмова робота. Форма контролю: перевірка письмової роботи.
|
||||||||
|