МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 2. Методи генетикиМета: Ознайомитися з основними методами, які використовуються в генетиці та їх особливостями. Завдання для самостійного опрацювання: 1. Вивчити характерні особливості основних методів генетики та дати їм коротку характеристику. Запитання для самоконтролю: 1. Перерахуйте основні методи генетики. 2. Чому метод гібридологічного аналізу вважається провідним методом генетики? 3. До якого методу і чому звертаються при порівнянні характеру фенотипового прояву ідентичних та алельних генів у різних умовах середовища? Рекомендовані літературні джерела: Демидов С.В., Бердишев Г.Д., Топчій Н.М., Черненко К.Д. Генетика.- К.: Фітосоціоцентр, 2007.- С. 18-19. Лишенко І.Д. Генетика з основами селекції. К.: Вища школа, 1994.- С. 14-17. Тоцький В.М. Генетика.- Одеса: Астропринт, 2002.- С. 8-9. Форма звітності: реферат. Форма контролю: перевірка реферату. Тема 3. Вивчення основ генетики і селекції в шкільному курсі біології Мета: Ознайомитися з місцем та змістом підрозділу «Спадковість і мінливість організмів» в шкільному курсі біології. Пересвідчитися, що цей підрозділ займає достатньо великий об’єм і для викладання його потрібні ґрунтовні знання з генетики. Завдання для самостійного опрацювання: 1. Переглянути програму та підручники із загальної біології, за якими вивчається біологія в середній школі. 2. Скласти перелік тем з генетики, визначених шкільною програмою. 3. Ознайомитися з тематикою та змістом лабораторних робіт, які передбачені в підрозділі «Спадковість і мінливість організмів». Записати в зошит назви тем таких робіт. Запитання для самоконтролю: 1. Які теми з курсу генетики вивчаються в загальноосвітній школі? 2. Проведення яких лабораторних робіт передбачено шкільною програмою в підрозділі «Спадковість і мінливість організмів»? Рекомендовані літературні джерела: Загальна біологія: Підруч. для учнів 10-11-х кл. серед. загальноосвіт. шк. /М.Є. Кучеренко, Ю.Г. Вервес, П.Г. Балан та ін.- К.: Ґенеза, 2000.- С. 186-270. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів: Біологія 7-11 класи. К.: Перун, 2006.- С. 72-76. Форма звітності: письмова робота. Форма контролю: перевірка письмової роботи.
|
||||||||
|