Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 8. Нехромосомне успадковування

Мета: Ознайомитися із процесом передачі нащадкам спадкових детермінантів нехромосомними структурами клітини.

Завдання для самостійного опрацювання:

1. З’ясувати суть поняття нехромосомне успадковування.

2. Визначити характерні риси нехромосомного успадковування.

3. Показати, які особливості в організації мітохондрій і пластид надають їм здатності бути носіями генетичної інформації.

Запитання для самоконтролю:

1.Які фактори обумовлюють нехромосомну, цитоплазматичну спадковість?

2. Чому успадковування пластид у рослин не підпорядковується законам Менделя?

3. Де в клітині локалізовані цитоплазматичні гени? Як вони організовані?

3. Який механізм нехромосомного успадковування?

Рекомендовані літературні джерела:

Демидов С.В., Бердишев Г.Д., Топчій Н.М., Черненко К.Д. Генетика.- К.: Фітосоціоцентр, 2007.- С. 229-242.

Лишенко І.Д. Генетика з основами селекції.- К.: Вища школа, 1994.- С. 278-285.

Тоцький В.М. Генетика.- Одеса: Астропринт, 2002.- С. 261-282.

Форма звітності: контрольна робота.

Форма контролю: перевірка контрольної роботи.




Переглядів: 432

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 2. Методи генетики | Що таке мітотичний або клітинний цикл?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.