Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



М А В П И

*Циркулярні борозни і звивини замінюються на радіальні; зменшуються палео-кортекс і нюховий мозок; зростає неокортек і зони вторинного аналізу Характерне “ручне мис-лення”,тобто пізнання властивостей предметів за допомогою обма-цування і розламування, розділення цілого на частини Епізодичне використання природних предметів для задоволення біологічних потреб

П Р О К О Н С У Л И

* Зачатки прецентральної борозни * Більше борозен і звивин Незначне розширення аналітичних можливос-тей “ручного мислення” Первинне оброблення гі-лок: обламування, обку-сювання

Продовження табл. 3

АВСТРАЛОПІТЕКИ

* Розвиток сенсорних від-ділів переднього мозку * Вищі рівні переробки імпульсів, пов'язаних із чуттєвими образами *Систематичне викорис-тання природних пред-метів
* У корі – ядерні та розсіяні зони аналізаторів *Лобові частки малі, без зон інтенсивного росту * Велика потилична і ма-ла нижньо-тім'яна частка * Інтеграція простих уявлень на рівні конк-ретно-чуттєвих форм без відображення причин-них зв'язків * Оцінка комплексу корисних властивостей одного предмету

Х А Б І Л І С И

* Добре розвинені верхньо-тім'яна і пост-центральна зони стерео-гнозу та ручної рецепції * Збільшується загальна чутливість * Примітивна обробка знарядь з одержанням грубих виробів * Індивідуальні навички виготовлення знарядь

АРХАНТРОПИ (шель)

*Осередки інтенсивного росту у нижньо-тім'яній, верхньо-скроневій і нижньо-лобовій областях, пов'язаних із слуховою, зоровою і тактильною рецепціями   *Третинний аналіз узагальнення абстрактних сигналів * Зв'язки між подіями * Просторово - часові співвідношення   *Могли до початку роботи уявити форму, розмір, рельєф об'єкту *Під час роботи до цих уявлень додавалося їх співвідношення з рухови-ми мпульсами *Розрахунок сили ударів, їх послідовності і ціле-спрямованості
* Розвиток рецепції руки і коркових аналізаторів     * Аналіз наслідків розді-лення цілого на частини, переважно за допомогою руки   * Більш досконалий вибір відповідного матеріалу для виготовлення знарядь



Переглядів: 269

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Культура і знаряддя кроманьйонців | АРХАНТРОПИ (ашель)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.