Концептуальний закон. Систематизація матеріалів обговорення, всесторонній аналіз і знання.
Закон моделювання аудиторії. Портрет будь-якої аудиторії визначається: по-перше, соціально-демократичними характеристиками(стать, вік, освіта іт.д.),по-друге,соціально-психологічними характеристиками(рівень розуміння питання),по –третє,індивідуально-особистісними ознаками(тип нервової системи, темперамент, склад розуму).
Стратегічний закон. Будується стратегія, конкретна програма дій.
Тактичний закон.На основі побудованої стратегії в процесі спілкування використовуються ті чи інші тактичні прийоми, для зацікавленості спілкування.
Закон словесно-мовленнєвого вираження. Правильне і грамотне мовлення.
Закон ефективного спілкування.Установити, зберегти і закріпити контакт з аудиторією.
4.Знаючи теоретичні аспекти ефективності, доцільності, впливовості мовлення,закони риторики підготувати виступ (3 хв.) на тему «Мовлення медичних працівників як словотератія»
Висловіть свою думку на цю тему.
Матеріал до практичної роботи № 3
Поняття етики ділового спілкування, її предмет та завдання.
Структура ділового спілкування.Техніка ділового спілкування.