МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Жодну науку вільна людина не повинна вивчати як раб16.Отже, лічбу та геометрію і всі підготовчі науки, які треба викладати до діалектики, слід пропонувати дітям, але спосіб викладання не повинен бути примусовим. — Чому? — Тому що жодну науку вільна людина не повинна вивчати як раб. Тілесні вправи, виконувані навіть проти волі, нітрохи не шкодять тілу, а в душі ніяка примусова наука не лишається міцно. — Правда. — Тому не силоміць викладай, мій любий, дітям науки, а з допомогою гри; тоді ти краще побачиш, хто до чого має нахил. — Те, що ти кажеш, досить переконливо. — Адже ти пригадуєш, ми говорили, що дітей треба водити і на війну, на конях, як глядачів, а якщо нема небезпеки, то підводити близько і давати їм спробувати крові, мов цуценятам. — Пам'ятаю. — І кожний, хто в усій цій праці, науках і небезпеках випередить інших, — має бути виділений. — В якому віці? — Коли вони звільняються від необхідних гімнастичних вправ, бо в цей час — чи триває він два чи три роки — вони не спроможні займатися нічим іншим; утома і сон ворожі навчанню; але в той самий час і це — чималої ваги випробування, яким хто виявить себе в гімнастичних вправах. — Звичайно. — А після того обрані з двадцятирічних дістануть більшу шану, ніж інші, і науки, що викладалися дітям без системи, для них мають бути систематизовані, щоб вони могли осягнути їхню взаємну спорідненість та природу існуючого. — Так, тільки таке навчання буде міцне в кожного, хто його засвоїть. — І крім того, воно — найкраще випробування, чи діалектик дана людина своєю природою, чи ні. Той, хто спроможний так осягнути науки з однієї точки зору — діалектик, хто неспроможний — не діалектик. — Я згоден з тобою.
|
||||||||
|