Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Для циліндричного прямозубого і шевронного редукторів

8.2.2. Визначити реакції опор в горизонтальній площині.

(Н)

(Н)

Перевірка: RCy – Ft + RDy – Fy = 0

 

 

 

Рис. 8.4. Розрахункова схема веденого вала прямозубого циліндричного і шевронного редукторів

 

8.2.3. Визначити реакції опор у вертикальній площині.

(Н)

Перевірка:

8.2.4. Визначити сумарні реакції опор

8.2.5. Визначити згинальні моменти в горизонтальній площині

МСу = МЕу = 0

МНу = RСy · l2

МDу = Fy · l3

8.2.6. Визначити згинальні моменти у вертикальній площині

МCх = МEx = 0

MDх = Fx · l3

МHх = RCx · l2

8.2.7. Вибрати масштаб і побудувати епюри згинальних та обертових моментів.

 

8.3. Підбір підшипників для ведучого вала.

8.3.1. Для попередньо прийнятого підшипника (приймався при виконанні ескізної компоновки, п.7.3) з таблиць 19.18…19.26[2], П3…П6[3], 27…39[6] визначити динамічну вантажопідйомність С та статичну вантажопідйомність С0.

8.3.2. Визначити допоміжний коефіцієнт е та коефіцієнти радіального Y і осьового Х навантаження підшипників.

8.3.4. Визначити еквівалентне динамічне навантаження на підшипники. Визначається для кожного підшипника окремо за формулами.

Pe = V ·R · Kб · Kt

V – коефіцієнт, що враховує яке кільце підшипника обертається. При обертанні внутрішнього кільця V = 1,0.

Кб – коефіцієнт безпеки. При спокійному навантаженні Кб = 1,0; при роботі приводу з легкими поштовхами Кб = 1,0…1,2; при роботі зі значними поштовхами чи невеликими ударами Кб = 1,3…1,5.

Кt – температурний коефіцієнт. При робочій температурі редуктора до 100º Кt = 1,0.

R – радіальне навантаження на підшипник (сумарна реакція опори).

8.3.5. Необхідна вантажопідйомність підшипників визначаєть-ся для опори, де еквівалентне динамічне навантаження більше.

ω1 – кутова швидкість обертання ведучого вала;

L – довговічність підшипників. Для редукторів загального призначення можна приймати L = 10000…20000 годин.

За отриманим значенням вантажопідйомності з таблиць 19.18…19.26[2], П3…П6[3], 27…39[6] потрібно уточнити підбір підшипників за умові Снеобх. ≤ [С]. Починати підбір слід з легкої серії. Якщо ця умова не виконується, то необхідно приймати підшипник середньої або важкої серії. Якщо цього недостатньо, то слід прийняти підшипники з більшою вантажопідйомністю або, навіть, збільшити діаметр вала під підшипник. Інколи доводиться ставити спарені підшипники.

В той же час в окремих випадках в редукторах можуть застосовуватись підшипники особливо легкої серії та надлегкої серії.

8.4. Підбір підшипників для веденого вала провести за рекомендаціями п. 8.3.

В пункті 8.4.5. при визначенні необхідної вантажопідйомності підшипника Снеобх. розрахунок проводити для кутової швидкості веденого вала ω2.

 




Переглядів: 571

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення реакцій опор та підбір підшипників | Розрахунок з’єднань деталей з валами

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.