Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розрахунок з’єднань деталей з валами

В курсовому проекті необхідно розрахувати з’єднання напівмуфти з ведучим валом, з’єднання зубчастого колеса і шківа пасової передачі чи зірочки ланцюгової передачі з веденим валом. Для таких з’єднань часто застосовуються призматичні шпонки. Для виготовлення шпонок можна призначати конструкційні сталі 40, 45, які пройшли нормалізацію. Розрахунок з’єднання можна виконати в такій послідовності:

9.1. За діаметром вихідного кінця ведучого вала та вихідного кінця веденого вала з таблиць 19.11 [2] чи 8.9 [3] вибрати ширину шпонки b, висоту шпонки h та глибину шпонкового пазу t1. Довжина шпонки l має бути на 5…10 мм менше ніж довжина вихідного кінця вала. Довжину шпонок слід округляти до найближчих стандартних значень.

Розміри шпонки для з’єднання зубчастого чи черв’ячного колеса з веденим валом вибирати за діаметром цього вала під маточину. Довжину шпонки приймати на 5…10 мм менше від довжини маточини.

9.2. Перевірити шпонкове з’єднання на зминання.

Т – обертовий момент (Н · мм) Для розрахунку шпонки ведучого вала підставляти Т1, веденого вала – Т2.

d – діаметр вала, для якого підбирається шпонка.

lр – робоча довжина шпонки.

Для шпонок з плоскими торцями lр = l

Для шпонок зі округленими торцями lр = l – b

[σзм] – допустиме напруження на зминання. Якщо на вал встановлюється чавунна деталь (напівмуфта, черв’ячне колесо, шків пасової передачі), то [σзм] = 50…70 МПа, якщо напресо-вується сталева деталь (зубчасте колесо, зірочка ланцюгової передачі), то [σзм] = 100…120 МПа.

 




Переглядів: 582

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Для циліндричного прямозубого і шевронного редукторів | Другий етап ескізної компоновки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.