Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Другий етап ескізної компоновки

Другий етап ескізної компоновки призначений для завершення конструювання деталей та вузлів редуктора. Рекомендується наступний порядок виконання цієї компоновки. Зразки компонування і креслення циліндричних редукторів приведені на рис. 13.3 [2], рис. 12.10 і 12.11 [3] та рис. 30…38 [6].

10.1. За розмірами, отриманими в 5-му розділі, викреслити шестерню і зубчасте колесо (черв’як і черв’ячне колесо).

10.2. Накреслити підшипники за остаточними розрахунками (п. 8.3.3, 8.4.3). Розміри підшипників вибрати з таблиць 19.18…19.26[2] або П3…П6[3]. Можна креслити в розрізі тільки одну сторону підшипника, а другу зображати умовно.

10.3. Якщо підшипники змащуються пластичним мастилом, то перед підшипниками слід накреслити маслогінні кільця. Розміри і форму цих кілець приведені на рис. 9.39 [3]. Торці кілець мають виступати на 1…2 мм всередину корпусу редуктора.

Між маслогінним кільцем і маточиною зубчастого чи черв’ячного колеса або підшипником і маточиною на веденому валу слід встановити розпірні втулки для запобігання осьового зміщення колеса.

10.4. Остаточно накреслити кришки підшипників з прокладками і болтами. Діаметр болтів визначений в п. 6.13. Форма і розміри кришок приведені на рис. 7.2…7.6 [2] та рис. 9.31…9.33 [3].

В наскрізних кришках слід передбачити ущільнення для запобігання витікання мастила з підшипникового вузла. Форми і розміри ущільнень приведені на с. 142…148 [2], с. 207…211 [3] та на рис. 25 [6].

10.5. Прийняти форму вихідних кінців валів. Вихідні кінці можуть бути циліндричними і конусними. Можна використати рекомендації §1 [2], § 8.5 і табл. П10 [3] та рис. 7 [6]. Розміри вихідних кінців валів визначені в п. 4.1.1, 4.1.5 та 4.2.1, 4.2.6.

10.6. За розмірами, визначеними в п. 9.1 накреслити на валах канавки під шпонки.

10.7. За розмірами, визначеними в п. 6.11, 6.12, остаточно викреслити зовнішній контур пояса з’єднання корпуса і кришки редуктора. Нанести на креслення отвори для болтів, що кріплять кришку до корпусу редуктора.

Для полегшення процесу складання редуктора часто передбачають два конусні штифти. Розміри штифтів можна вибрати з табл. 10.5 [3], табл. 49 і 50 [6].

10.8. Для заливання масла в редуктор слід передбачити в кришці редуктора вікно, яке закривається кришкою. Конструкції кришок приведені на рис. 11.12 [2], рис. 10.20 [3] та рис. 23 [6]. В червячних редукторах конструкція кришки має забезпечити можливість виходу на зовні повітря з корпусу редуктора при його нагріванні (табл. 11.2 [2]; рис. 10.20, 10.21 чи табл. 10.6 [3]; рис. 21 [6]).

10.9. Для зливання відпрацьованого масла в нижній частині корпуса має бути різьбовий отвір з пробкою. Розмір пробки визначений в п. 6.14. Конструкції і розміри пробок приведені на рис.8.9 і табл. 8.5, 8.6 [2], табл. 10.7 [3] і табл. 54 [6].

10.10. В конструкції редуктора необхідно передбачити можли-вість контролю за рівнем масла. Різні форми масловказівників та їх розміри приведені на рис. 9.11, 9.12 [2]; рис. 10.3410.37 [3]; в табл. 55 [6].

10.11. Рівень масла встановлюється так, щоб колесо цилін-дричного чи черв’ячного одноступінчастого редуктора занурюва-лось у ванну на висоту зуба, але не менше 10 мм. В конусних редукторах колесо занурюється в масло на всю довжину зуба.




Переглядів: 420

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розрахунок з’єднань деталей з валами | Перевірка міцності валів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.