Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Урок-аудіювання

Повне слухання звичайно проводиться під час уроку-аудіювання.

Описи місць, тварини, об'єктів і людей, діалоги, пісні і рими, є широким набором для аудіювання учнів початкової школи.

Урок звичайно розділений на три етапи; до-слухання (pre-listening), поки-слухання (while-listening) і після-слухання (post-listening)

Одна з цілей стадії до-слухання є перевірити знання учнів з теми тексту, викликати їх інтерес і встановити місце події. Корисно попросити дітей передбачати що вони почують.

Потім учитель предявляє новий словник і структури, які можуть бути важкими, поміщає на дошці власні імена, які трапляються в тексті, і вивчають їх вимову.

Наступним кроком є пояснення необхідності прослуховування. Як повні, так і вибіркові, завдання можуть бути запропоновані для реалізації цієї мети.

Щоб стимулювати дітей краще, подати завдання типу:

- answer two-three guiding questions;

- order the pictures;

- make up the plan;

- finish the text;

- summarize the text.

Для другого слухання учитель зазвичай встановлює вибіркове завдання, яке зосереджується на більш детальному розумінні:

- write out of the text key-words on the proposed topic;

- match the pictures with the sentences given below;

- fill in the gaps;

- differentiate between true/false statements;

- memorize a description of a person, place, etc.

- answer special questions.

Встановивши завдання, учитель переходить до етапу поки-слухання (while-listening). Вчитель читає або переказує текст. Необхідно, використовувати записані тексти.

На етапі після-слухання (post-listening) передусім вчитель перевіряє рівень виконання завдань з етапу до-слухання (pre-listening). Ми можемо запропонувати зробити такі види завдань, як наприклад:

1) retell the text;

2) make up dialogues;

3) answer more comprehension questions;

4) dramatize a dialogue;

5) discuss a story.

Якщо завдання є важким для учнів, можна дозволити учням працювати попарно або в групах.

Приклад уроку-аудіювання для учнів другого року навчання мови

The subject of the lesson: "Animals",

The objectives: to review vocabulary on the topic "Animals", to practise the Present Continuous Tense and structure "there are..."

Pre-listening stage

To activate the pupils' knowledge on the subject, we ask questions:

What animals do you know?

Where does a hare live?, etc.

Do you like animals?

While-listening stage

Listen to the text about animals and count them:

This is a forest. There are many trees and bushes in the forest. Many animals live in the trees and under the bushes. Look at the picture of a forest. A brown bear is sitting under the tree. A red squirrel is jumping in the tree. A grey hare is running to the bush. A black snake is crawling in the grass.

Post-listening stage

How many animals have you counted?

What are they?

What are they doing?

If the children do not remember, repeat the text once more, and then ask questions about each animal. The pupils answer individually and in chorus. Go on asking questions:

- Where is the brown bear?

- Under the tree.

- Are there many trees in the forest?

- Where is the grey hare?

- Are there many bushes in the forest?

For the next lesson ask pupils to draw a picture of a forest and la­bel all the objects and animals. This task may be used as a pre-listening one.

The picture will help to organize other activities (e.g. picture de­scriptions, questions/answers, story telling, games).

To organize a game, ask one pupil to hide his picture. The rest of the children ask him general questions trying to guess the animals in the picture.




Переглядів: 878

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Supermarket | Процедура організації уроку-розповіді історії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.