МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Третьою умовою формування в дітей потреби в здоровішому способі життя є оволодіння системою понять про свій організм, здоров'я й здоровішому способі життя.Потреба в здоров'я й здоровішому способі життя в дитини формується також на основі вистав про самий себе, своїх фізичні й особистісні можливості, про те, що для здоров'я шкідливо, а що корисно. Наприклад, шкідливо не чистити зуби, не стригти нігті, не займатися гімнастикою. Ці знання діти здобувають на спеціальних заняттях. Система знань про свій організм, здоров'я являє собою цілісний інтегрований курс із іншими освітніми областями. Цей курс, незважаючи на те, що деяка частина його змісту збігається зі змістом широко розповсюдженого в системі дошкільного утвору Росії курсу ОБЖ, має ряд істотних відмінностей, у тому числі й за методикою організації занять. По-четверте, зміст занять повинний повною мірою відповідати практиці фізкультурно-оздоровчої роботи, проведеної в дошкільній установі. Четвертою умовою формування позиції творця свого здоров'я є реалізація принципу резонансу при організації фізичного виховання дітей. Сутність його полягає в створенні дорослими незліченних ситуацій для нескінченного прояву дітьми своїх зростаючих фізичних можливостей. Лекція 16. Технологія забезпечення оптимального психічного здоров’я дошкільників(4 години)
|
||||||||
|