МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Оздоровче голодування.Б) Харчування. ПРОГРАМА ДУХОВНОГО ОЗДОРОВЛЕННЯ Оздоровча система П. Брегга Поль Брегг - відомий американський учений, автор багатьох праць з проблем голодування та дієтології. П. Брегг називає дев'ятьох лікарів, даних природою, які завжди готові допомогти всім у здобутті здоров'я. Перший лікар - сонячне світло. Другий лікар - свіже повітря Третій лікар - чиста вода. Четверній лікар - природна їжа. П'ятий лікар - голодування (утримання від їжі). Шостий лікар - фізичні вправи. Сьомий лікар - відпочинок. Восьмий лікар - гарна постава. Однією з найпростіших і найкорисніших звичок є звичка стояти рівно, ходити рівно, сидіти рівно, ніколи не кладучи при цьому ногу на ногу. Це не потребує якихось особливих витрат енергії, але зате коли людина стоїть, ходить і сидить рівно, правильна постава виробляється сама собою, і всі життєво важливі органи займають нормальне положення і нормально функціонують. Дев'ятий лікар - розум. Десять заповідей здоров'я за П. Бреггом: · Ти повинен шанувати своє тіло як найвеличніший вияв життя. · Ти повинен відмовитися від усякої ненатуральної, неживої їжій збуджувальних напоїв. · Ти повинен живити своє тіло лише природними, непереробленими, живими продуктами. · Ти повинен присвятити роки відданому й безкорисливому служінню своєму здоров'ю. · Ти повинен відновити своє тіло через правильний баланс діяльності й відпочинку. · Ти повинеіг очистити свої клітини, тканини й кров свіжим повітрям і сонячним світлом. · Ти повинен відмовитися від будь-якої їжі, коли твій розум або тіло погано себе почувають. · Ти повинен утримувати свої думки, слова й емоції чистими, спокійними йпіднесеними. · Ти повинен постійно збагачувати свої знання законів природи, зробивши це девізом свого життя, і радіти зі своєї праці. · Ти повинен підкоритися законам природи. Здоров'я - ваше право, користуйтеся цим правом.
Ю.А.АНДРЕЄВА Юрій Андрійович Андреєв - автор багатьох видань, в яких порушуються питання духовного оздоровлення людини. 1991 року вийшла його книга "Три кити здоров'я". Праця Ю.А.Андреєва, можливо, не є програмою в загальноприйнятому розумінні. Це ймовірніше літературний твір. Однак у ній викладено не зовсім звичний підхід, що заслуговує на нашу увагу. Автор вважає, що організаційна роль у створенні здоров'я належить духовній складовій і пропонує три напрямки стратегії його збереження і поліпшення. 1. Духовне очищення. Повинно починатися з доброї та світлої мети попереду. Включає в себе: А) Підтримання енергетичного потенціалу. Різноманітні програми духовного оздоровлення спільні в одному: ключ до керування тілом міститься в нашій свідомості. Правильно користуючись цим ключем, людина може підтримувати добре здоров'я. Одним із методів духовного очищення організму єголодування. Голодування є найнеобхіднішою ланкою в загальній системі приведення організму до ідеально чистого стану. Людина, яка пройшла через голодування, стає здоровішою не тільки психічно, але й в прямому, безпосередньому фізичному розумінні слова. Справа не тільки у тому, що втрачається надлишкова вага, зайвий жир, але і спалюється все зайве, надлишкове, шкідливе, чужорідне, хвороботворне. Якщо ж сполучати голодування з активним рухом, то хворобливий стан починає уподібнюватися свічці, яку спалюють одночасно з двох сторін. Щодо тривалості голодування немає чіткого дозування. Сам Андрєєв голодує 32 години 1 раз в тиждень. Він вважає, що голодування має тривати не менше 20 годин для великого очищувального ефекту). Раз у рік він продовжував голодування 2-3 тижні. Для Андрєєва природнім сигналом очищення організму є абсолютно червоний, без єдиної плямки нальоту язик. Одного разу такий результат він досягнув лише на 29 день. Наступного року цей результат був досягнутий лише на 15 день голодування. (при голодуванні будь-які інтимні стосунки виключаються). Окрім самого голодування Ю.А. Андрєєв зупиняється на двох не менш важливих моментах. Перший: Послідовність виходу із голодування. 1. Розбавлений вдвоє сік, 2. Цільний сік, 3. Невеликі дози каші на воді (крім манної). 4. Терті і варені овочі, чорнослив т ін. Тільки через кілька днів можна переходити до нормального харчування. До вживання м’яса лише через 2-3 тижні. (в цей період виникає дуже сильний апетит, але його треба перебороти). Другий: лікувальне голодування з обов’язковим застосуванням очищувальної клізми є дуже ефективним засобом при будь-якому захворюванні. Голодування- це часткове або повне утримання від їди та води з будь-якої причини. Залежно від причини, можна дати і іншу класифікацію: - Релігійне голодування - з метою розвитку духовної думки і виконання. релігійного обряду; - Професійне -- з метою утримання популярності та реклами; - Фізіологічне - природна відмова від їди; - Патологічне - з причини хвороби; - Експериментальне - штучне з науковою метою. - терапевтичне - ще один різновид, який добавляє Малахів. Це утримання від їжі, але не від води з метою зміцнення та відновлення здоров'я. Пояснює це тим, що для того, щоб добитися певних фізіологічних здвигів в організмі, а потім деякий час їх підтримувати з лікувальною або профілактичною метою, необхідно повне утримання від їжі. Варіантів голодування декілька: - сухе - голодування без їжі і води; - напівсухе голодування - без прийому води усередину (у виді клізм та пиття, але з обливаннями тіла, прийняттям ванн чи вологих укутувань; -- звичайне - голодування з застосуванням води усередину й у вигляді клізм; - різновид звичайного - голодування із застосуванням тільки клізм; - уринове - голодування з використанням власної сечі.
Голодування розрізняєтьсяза способомпроведення: Пасивне проведення - людина дотримує постільного режиму, небагато пересуватись, щоб обслужити себе; активний режим - коли виконується повсякденна робота, робляться прогулянки і так далі, начебто ви не голодуєте; голодування з підвищеною фізичною активністю •- коли людина в дні голоду, навпаки, збільшує фізичне навантаження з метою як найшвидшого включення механізмів повноцінного внутрішнього харчування і швидкого одержання ефекту. Останній вид голодування можна застосовувати досвідченим у цій справі людям. За циклічністю голодування розділяють на: - щотижневі (від 24годин до 42) - щомісячні, до 3 доби - щоквартальні, від 3 до 10 і більш днів; - при зміні сезону року, від 7 до 20 і більше днів - раз у рік, - фракційні для одержання вираженого лікувального ефекту.
1-а стадія - харчове збудження. Тривалість її 2-3 дні. 2-а стадія ~ наростаючий ацидоз, тобто голод. Від 2-3 днів до 6-10днівголодування. 3-я стадія - компенсаторна або адаптаційна. Розпочинається після того як пройде криз і завершується очищенням язика і появою почуття голоду. Тривалість цієї стадії індивідуальна. В середньому розпочинається на 6-10 добу і завершується на 40-70 добу і більше. Тривалість залежить від запасів жиру. Отже, з метою лікувального голодування можна використати лише 1 і 2 стадію. Після голодування розпочинається важливий відновлювальний період: 1-а. стадія - астенічна і має свої особливості; 2-а стадія - інтенсивне відновлення. 3-я стадія - нормалізація. Термін голодування по-різному впливає на ефект: 1. Голодування 1-3 діб активізує ЦНС, розгружує харчову систем і дає їй відпочинок, очищає від шлаків кров і дещо - між кліткову рідину. 2. Голодування впродовж 3-7 діб - очищає між кліткову рідину, відновлює епітеліальну тканину тонкого кишечника і шлунку. 3. Голодування впродовж 7-14 діб -- повністю очищає і відновлює епітелій ІПКЇ, частково очищає печінку, налагоджує роботу ССС, 4. Голодування впродовж 14-21 доби - повністю очищає печінку і нирки, виводяться камінці з жовчного і сечового міхура, розсмоктуються солі та пухлини, частково очищається кісткова тканина. 5. Голодування від 21-30 діб - знищує всі види пухлин та інфекції, виводить солі, відновлюються і оновлюються клітки м'яких тканин організму, виводяться старі клітини із організму, нормалізується жирова тканина. Фракційний метод голодування за Войтовичом Г. А
Автор фракційного методу голодування так пояснює його суть. Фізіологічний термін голодування людини триває 40-50 днів. На першому етапі береться половина терміну фізіологічного голоду – 20 днів. Після цього голодування відбувається відновлювальне харчування, що продовжується – 30 днів. Якщо людина харчується тільки рослинною їжею, ефект від голоду продовжується і під час харчування (не гаситься біосинтез). Далі йде повторення голоду, але вже більш тривалого по термінах – 22-25 днів. Перерва 1,5-2 місяці. Голодування проводиться до повного очищення язика, що є свідоцтвом про повне очищення організму і рятування від усіх хронічних захворювань.
2. Система Луїзи Хей. Луїза Хей - американський вчений-практик, отримала широке міжнародне визнання як фахівець з розв'язання проблем психологічного характеру й питань самоодужання від різних хвороб. Практичні методики Луїзи Хей ґрунтуються на матеріалі,який воназібрала в процесі багаторічних досліджень причин хворіб, а такожнавласному досвіді одужання від онкологічної хвороби. Її методика допомагає розкрити творчий потенціал людини, врятувати від страхів, перемогти недуги душі й тіла. Основний принцип роботи Луїзи Хей міститься в такому: "Дайте завдання своїй свідомості, і вона сама справиться з усіма проблемами". Хей нагадує основні постулати, які повинна пам’ятати кожна людина. 1. Ми несемо 100% відповідальність завсі наші вчинки. 2. Кожна наша думка створює майбутнє. 3. Від почуття невдоволеності собою страждає все без винятку. 4. Все закладено в думках, а думки можна змінити. 5. найшкідливіші для здоров'я емоції -прихована образа, злість, критика інших і себе, почуття вини. 6. Ми повинні навчитися жити в теперішньому часі.
Людина приходить на цю землю, щоб подолати нашу обмеженість, самореалізуватися, захоплюватися своєю неперевершеністю, змінитися внутрішньо. Потрібно змінити хід наших думок і те, як ми говоримо, і те, що ми говоримо. Тільки за таких умов відбудеться справжня зміна. Для того, щоб це прискорити, пропонуються вправи (на семінарі). Луїза Хей запропонувала три основні принципи, які допомагають людині змінитися: 1. велике бажання змінитись, 2. контроль над розумом, 3. прощення собі й іншим. Думки, які ми вбираємо, створюють усі наші життєві ситуації, тому ці думки містять значну силу. І якщо людина навчиться контролювати свої думки й слова, то вона буде в гармоній з цією силою. Вона застерігає, щоб людина не думала, що розум контролює її. Зовсім навпаки, людина контролює свій розум. Свою програмувона назвала "Десять кроків". 1. Найважливіший момент у науці любові - це насамперед відмова від самокритики. Необхідно виховати в собі почуття власної гідності й значущості, знаходячи причину бути нещасними й приниженими. 2. Ми повинні припинити лякати себе. 4. Наступний спосіб — це бути поблажливим і добрим до самого себе. Ми повинні бути добрими до свого розуму. 5. Наступний крок полягає в тому, щоб навчитися хвалити себе. 6. Любити самого себе - означає знайти опору. Ідіть до своїх друзів і просіть допомоги. Прохання про допомогу - це вияв не слабкості, а сили. 7. Любіть свої біди й недоліки. . 8. Гумор - один із можливих засобів боротьби зі стресовими ситуаціями. Він уможливлює нам поглянути на ситуацію збоку. 9. Турбуйтеся про своє тіло. Свідченням нелюбові до себе є вживання алкоголю, наркотиків, неправильне харчування, гіподинамія. Слід обрати для себе одну з методик фізичного оздоровлення, що найбільше підходить. 10. Важливим кроком у здійсненні цієї програми є робота із дзеркалом. Це спосіб досягнення впевненості, вирішення проблем. 11. Любіть і поважайте себе.Навчившисьлюбити себе, ви зможете любити й приймати інших. 4. програми ПСИХІЧНОГО ОЗДОРОВЛЕННЯ ЛЮДИНИ Віктор Порфирович Петренко - академік, доктор медичних і філософських наук, один із засновників сучасної валеології. Методика Петренка складається з 6 мудрих порад, перевірених життям і досвідом на багатьох поколіннях. Це основа для поліпшення психічного здоров'я особистості. Перша порада. Вмійте на деякий час відволікатисявід турбот і навітьнеприємностей. Для цього необхідно: а) намагатися уникати важких думок,переводити увагу на інші турботи (на роботі або вдома); б) не заражати своїм поганим настроєм тих, хто Вас оточує; в) бути розумними й тактовними, не перебільшувати своїхнеприємностей; г) покладатися на співчуття і надану вам допомогу,не втрачатиоптимізму, Друга порада. Уникайте гніву. Для цього необхідно: а) ніколи не допускати, аби гнів опанував вами. Розгнівавшись, зупиніться, зробіть паузу, згадайте вислів мудрих: "гнів - знаряддя слабих"; б) обміркуйте ситуацію, яка змусилавас розгніватися, визначте свою провину; в) пам'ятайте, що спалахгніву ніколи не приносить полегшення і завжди призводить до нових неприємностей; г) найкращий спосібзаспокоїтися - фізична робота: розряджайтеся не словом, апрацею. Третя порада. Майтемужність поступитися,якщо ви не праві. Для реалізації поради пам'ятати: а) упертість свідчить про капризність і незрілість людини; б) умійте уважно вислухатисвого опонента, поважайте його погляду; в) будьте самокритичні досвоєї думки - не вважайте свої погляди завждиправильними, абсолютною істиною; г) усі погляди відносні й у кожному з них є частка істини; д) пам'ятайте французьке прислів'я: "Якщо жінка неправа -вибачся перед нею"; г) розумні вчинки не лише корисні для справи, але й викликають повагу оточення. Четверта порада. Будьте вимогливі, насамперед до себе. Для цього: а) не вимагайте від інших того, на що самі нездатні; б) не чекайте від інших того, чого не можете дати самі; в) надмірність у вимогах завжди дратує людей, бо міра в усьому - основа мудрості; г) не намагайтеся переробити всіх на свій кшталт: приймайте людей такими, якими вони є, або ж узагалі не майте з ними справи; д) намагайтеся знайти в кожній людині позитивне й спирайтеся на ці якості в стосунках із нею. П'ята порада. Реально оцінюйте себе й свої можливості. Для цього треба усвідомити таке: а) не можна бути досконалим у всьому: кожен з нас у чомусь сильніший, а в чомусь слабкіший; б) не думайте, що ви найкращий за всіх або найгірший з усіх: цінуйте себе реально, гідно, не принижуючи себе й людей; в) наші можливості й навіть таланти - обмежені, але вони можуть бути значними й різноманітними; г) знайте свої можливості й робіть те, до чого у вас є покликання: решту робіть відповідно до своїхможливостей, але завжди максимально добросовісно, чесно йдбайливо. Шоста порада. Не носіть у собі своє горе йне накопичуйте неприємностей. Досвід людства свідчить: а) не треба залишатися наодинці зі своїми неприємностями й горем; б) горе, як і щастя, слід поділяти з людьми:сповідь полегшує горе й посилює радість людини; в) шукайте людину, здатну вас зрозуміти й розділити ваше горе; г) доброзичливих і розважливих людей чимало: вони здатні розділити і горе, і щастя; д) намагайтеся й самі бути співчутливими добрими та людяними, милосердними й мудрими.
Читайте також:
|
||||||||
|