Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 9.

Фонд стабілізації підприємств та організацій: завдання, джерела формування

Непрямі методи державного фінансового оздоровлення підприємств

Непрямі форми підтримки (приховане субсидіювання) включають:

· підтримку фіскального характеру (спи­сання чи реструктуризація податкових зобов'язань, податко­ве кредитуванням, надання цільових податкових пільг підпри­ємствам, які потребують санації, а також фіскальні поступки головним кредиторам таких підприємств з метою активізації їхньої участі в санаційних процесах);

· дозвіл на порушення антимонопольного законодавства;

В Україні монополістом є підприємство, питома вага якого на ринку певного товару перевищує 35%. У сві­товій практиці проведення санації цей метод використовується у виняткових випадках, оскільки надання дозволу на монопольні утворення спричиняє негативні мікро- та макроекономічні наслід­ки, зокрема антиринкові ефекти стратегічного характеру. Вдаватися до нього можна лише тоді, коли підприємства доведуть, що в результаті їх злиття буде якнайповніше використано ефект масштабності, значно знизиться собівартість продукції та суттєво зростуть її якісні параметри. Злиття можливе лише тоді, коли буде доведене позитивне сальдо між народногосподарською вигодою та негативними антиконкурентними наслідками.

· державні протекціоністські заходи;

· розміщення державних замовлень;

· обмеження щодо виходу на ринок;

· надання державних гарантій та поручительств;

· інші: надання в оренду приміщень без стягування орендної плати та без оплати комунальних послуг; надання виключних ліцензій на здійснення певних видів господарської діяльності, погашення державою окремих видів заборгованості тощо.

Фонд стабілізації підприємств та організацій, внесених до реєстру неплатоспроможних.

Коштами цього фонду розпоряджається Орган з питань банкрутства підприємств і спрямовуються на:

· реорганізацію і санацію державних підприємств, внесених до реєстру неплатоспроможних;

· надання фінансової допомоги для поповнення обігового капіталу і технічного переозброєння і перепрофілювання виробництва підприємств, внесених до реєстру;

· покриття витрат на ліквідацію підприємств, внесених до реєстру;

· соціальний захист працівників, які вивільняються внаслідок реорганізації або ліквідації підприємств, внесених до реєстру.

Основним джерелом формування та поповнення Фонду є кошти державного бюджету та інші кошти, надходження яких не суперечать чинному законодавству.





Переглядів: 698

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Пряме державне фінансування санації підприємств | ЕКОНОМІКО-ПРАВОВІ АСПЕКТИ БАНКРУТСТВА ТА ЛІКВІДАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.