МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||
Розв'язок диференційного рівняння з метою визначення швидкості осадження
Приведемо рівняння до безрозмірного вигляду. Для цього розділимо всі його частини на
(2.2.1)
В кожному доданку викреслюємо символи диференціювання і напрямку (заміна n на неорієнтований в певному напрямку лінійний розмір l).Почнемо з другого члена: (2.2.2)
де постійна ,яка залежить від форми частинки ,і називається коефіцієнтом форми частинки (2.2.3)
Безрозмірний комплекс (2.2.3) називають числом Рейнольда. Він характеризує гідродинаміку потоку і є відношенням інерційних сил до сил тертя. Для зручності використовують обернене значення.
(2.2.4)
Аналогічним шляхом з першого доданку рівняння (2.2.1) отримаємо:
(2.2.5)
Домножимо вираз (2.2.4) на Re2 і отримаємо число Архімеда: (2.2.6)
Воно характеризує відношення різниці сил тяжіння і виштовхуючих до виштовхуючих сили.
Третій доданок рівняння (2.2.1) являє собою параметричний критерій ρт/ρг враховуючий співвідношення густин твердої частинки і рідини. Оскільки співвідношення густин враховується числом Архімеда, в рівнянні подібності, що описує процес осадження частинки, цей параметричний критерій самостійно звичайно не включають. Крім цього коефіцієнт форми частинки розміщують при числі Архімеда. Таким чином за допомогою теорії подібності з диференційного рівняння (2.1.4) отримано критеріальне рівняння, що описує процес осадження частинок:
Для практичних розрахунків використовують наступні формули для різних режимів руху частинок: - ламінарний при Re< 1. 85, YАг < 33
-перехідний при 1.85 < Rе <=500 , або 33 < YАг<83·10 3
-турбулентний при Rе > 500 , або y × Аг > 8× 103 (2.2.10)
|
||||||||||||||||||||||||||
|