Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






В. В. Жук

ТЕКСТИ ЛЕКЦІЙ

з дисципліни «МАРКЕТИНГ»

(для студентів усіх спеціальностей)

 

Кривий Ріг, 2011


Тексти лекцій з дисципліни «Маркетинг» (для студентів усіх спеціальностей) / Авт.: Жук В.В. – Кривий Ріг, 2011. – 105 с.

 

 

Автор: Жук В.В.

 

Рецензент:

 

 

Головна мета вивчення курсу "Маркетинг" – формування у студентів систематичних теоретичних знань і набуття практичних навичок маркетингової діяльності підприємства в умовах ринкової економіки.


ЗМІСТ

   
ВСТУП ………………………………………………………………...
МОДУЛЬ 1. МАРКЕТИНГ …………………………………………..
ЗМ 1.1 МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГУ …………..
УНЕ 1. Сутність маркетингу та його сучасна концепція ………..
УНЕ 2. Класифікація маркетингу ………………………………...
УНЕ 3. Характеристики маркетингу ……………………………..
УНЕ 4. Маркетингові дослідження ……………………………….
ЗМ 1.2 ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄСТВІ ………………………….  
УНЕ 5. Маркетингова товарна політика …………………………
УНЕ 6. Маркетингова цінова політика …………………………..
УНЕ 7. Маркетингова політика продажу ………………………...
УНЕ 8. Маркетингова політика просування ……………………..
УНЕ 9. Організація маркетингу …………………………………..
УНЕ 10. Контроль маркетингу ……………………………………..
УНЕ 11. План маркетингу підприємства …………………………..
СЛОВНИК ТЕРМІНІВ І ПОНЯТЬ ………………………………….
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ …………………………………………….
       

 




Переглядів: 438

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вплив нашого підприємства на навколишнє середовище. | ЗАВДАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.