МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Реклама.Здійснюється за допомогою платних засобів поширення інформації, із вказівкою джерел фінансування. На рекламу витрачаються значні кошти (у США витрати на рекламу у великих фірм становлять 2-6% від обсягу продажів). Реклама має безліч різновидів: 1. Престижна реклама (для формування образа фірми). 2. Реклама марки товару (для довгострокового виділення конкретного марочного товару). 3. Рубрична (для поширення інформації про продаж або послугу). 4. Реклама розпродажів (стимулювання попиту за зниженими цінами). 5. Роз'яснювально-пропагандистська (використовується для відстоювання конкретних ідей і стратегій). Реклама – досить рентабельний спосіб поширення інформації. Вона має багату історію. У VI ст. до нашої ери археологи на стінах грецьких, римських міст знаходять досить цікаву рекламу (пахощів і космічних засобів, щитів і сталевих мечів). Першою формою реклами було клеймо виробника. Поворотним пунктом у розвитку реклами став 1450 р. – з'явився перший друкований верстат (Иоган Гутенберг). З 1630 р. реклама почала інтенсивно розвиватися. Друкуються масовими тиражами газети й журнали, де вона розміщується. У США Бенжамин Франклін в 1730 р. перший випустив газету, що повністю присвячена рекламі. Реклама в міру свого розвитку ускладнювалася, на сьогоднішній день – це важкий і багатофункціональний вид маркетингової діяльності. Розрізняють три типи реклами 1. Інформативна: • розповідає ринку про новинку, • інформує про зміну ціни, • пояснює принципи використання товару, • виправляє неправильні уявлення споживача, • формує образ фірми (імідж).
2. Умовляльна: • формує переваги марки, • заохочує до перемикання на марку, • змінює сприйняття споживчих властивостей, • переконує споживача зробити покупку негайно. 3. Що нагадує: • нагадує, що товар буде потрібний в майбутньому, • нагадує про місце придбання товару, • сприяє утриманню товару в пам'яті покупця в періоди міжсезоння, • підтримує рівень поінформованості про товар.
Часто фірми проводять рекламні експерименти й фінансують удалу спробу. Важливим моментом є розробка рекламного звернення. У процесі створення рекламного звернення виділяються три етапи: 1) Формування ідей. 2) Вибір варіантів. 3) Виконання звернення. Після створення обігу воно оцінюється за трьома показниками: 1) Бажаність. 2) Винятковість. 3) Правдоподібність. Необхідно знайти відповідний стиль, тон і форму звернення. Тут можуть бути використані варіанти: 1. Замальовка з натури. 2. Акцентування на способі життя. 3. Створення фантазійної обстановки. 4. Створення настрою або образу. 5. Мюзикл. 6. Використання символічного персонажу. 7. Акцент на технічних властивостях товару й професіоналізмі виробника. 8. Використання даних наукового характеру. 9. Використання свідоцтв на користь товару з боку авторитетних громадян. Рекламне звернення повинне бути ємким й принципово відмінним від уже створених варіантів. Читайте також:
|
||||||||
|