МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
End SubShow Приклад 3. Способи завдання кольору Таблиця 1. Завдання кольору
Таблиця 2. Значення параметра функції QBColor
У листингу 3 приведений код додатка, в якому при завантаженні форми за допомогою графічного методу Line на формі відображуються чотири зафарбованих різними способами квадрата. Листинг 3. Способи фарбування фігур Private Sub Form_Load() Line (500,500) -(1000,1000), vbBlue, BF Line (1500, 500) -(2000, 1000), RGB(255, 255, 255), BF Line (2500, 500) -(3000, 1000), QBColor(13), BF Line (3500,500) -(4000, 1000) &HFC00&, BF У першому квадраті для зафарбовування квадрата використана константа з таблиці 1. Другий квадрат закрашений за допомогою функції RGB. Змінюючи значення параметрів функції RGB (Red, Green, Blue), можна отримувати квадрати різного кольору (у програмі він білий). Третій квадрат закрашений за допомогою функції QBColor (номер кольору). Номери кольорів приведені в таблиці 2. У четвертому квадраті використаний спосіб безпосередньої установки кольору за допомогою шістнадцятиричного номера кольору. Квадрат закрашений ясно-зеленим кольором з номером &HFC00& (колір узятий з графічного редактора Paint, його десятковий номер — 64 512 — був отриманий за допомогою функції Point). Властивості BackColor, FillColor і ForeColor У вікні Властивості в списку властивостей форми є три властивості, які визначають колір: BackColor — визначає колір тла форми, FillColor — визначає колір внутрішньої заливки фігур, створених графічними методами, і ForeColor — задає колір ліній і контурів фігур. Приклад 4. Визначальні колір властивості об'єктів У листингу 4 показано код програми, що малює на жовтій формі синє коло, залите червоним кольором. Синій колір (vbBlue), заданий разом з методом Circle, переміг зелений колір (vbGreen), заданий в коді властивістю ForeColor. У свою чергу, заданий в коді зелений колір перемагає колір, який може бути заданий властивістю ForeColor у вікні властивостей. Листинг 4. Властивості об'єктів і колір Private Sub Form_Load() Show DrawWidth = 5 BackColor = vbBlue 'синій колір форми FillStyle = 0 'заливка круга FillColor = vbRed 'червоний колір заливки Circle (1000, 1000), 500, vbCyan 'коло блакитного кольору ForeColor = QBColor(15) 'білий колір напису FontSize = 12: Print Spc(5); "Завдання кольору"
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|