Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



End Sub

Next x

Next b

Show

End Sub

Приклад 5. Демонстрація палітри з 16 кольорів

 

У листингу 5 приведений код програми, яка малює у формі 16 кругів, зафарбованих різним кольором, що задається функцією QBColor (номер кольору). Результат роботи програми представлено на мал. 3.

Листинг 5. Кольорові круги

Dim x As Integer: Dim b As Integer: Dim c As Integer

Private Sub Form_Load()

WindowState = 2'форма розгорнута

For x = 1000 To 8000 Step 2000'центр кола по горизонталі

For b = 1000 To 8000 Step 2000'центр кола по вертикалі

FillColor = QBColor(с): FillStyle = 0'колір і стиль заливки

Circle (x, b), 400, QBColor(с)'вивід у форму кола

Print String(12, 32); с'вибір місця і виведення номера кольору

с = с + 1'перебір номерів кольору від 0 до 15

 

 


Мал. 3. Кольорові круги

4. Переміщення об'єктів

При переміщенні об'єктів за програмою застосову­ється система координат, що складається з рядків (вісь X) та стовпців (вісь Y). Точка в системі координат ви­значається перетином рядка і стовпця, а її координата записується у вигляді (х, у). Початок системи коорди­нат (0, 0) — у верхньому лівому кутку форми.

Для переміщення об'єктів у формі також викорис­товують команду Move, яка має такий загальний виг­ляд:

об'єкт.Move X,Y,

де X — відстань між лівою межею форми й об'єктом; Y — відстань від верхньої межі форми до об'єкта. Наприклад, оператор

Picturel.Move 1000,1000

установлює об'єкт у точку із заданими координатами.

Властивості об'єкта Top, Left (зверху, ліворуч) ви­значають відстань від відповідних меж форми і вико­ристовуються для виконання відносного переміщення об'єкта. Наприклад, оператор

Picturel.Move Picturel.Left + 25, Picturel.Top - 25

пересуває об'єкт на 25 одиниць від лівого краю та на 25 одиниць до верхнього краю форми.

Приклад 3. Програма створення ефекту анімації.В цій про­грамі за допомогою оператора Move та об'єкта Timerвідбувається переміщення об'єкта PictureBoxпісля активізації командної кноп­ки Початок руху.

Для реалізації цього алгоритму у формі треба створити об'єкти з такими значеннями властивостей:

CommandButton (командна кнопка1)

Caption — Рух

CommandButton (командна кнопка2)

Caption — Зупинка PictureBox

Picture — вибір графічного файла




Переглядів: 554

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
End Sub | End Sub

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.