Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



End Sub

End Sub

End Sub

Timer1

Enabled — False

Interval — 75

У вікні Code для кожного об'єкта додають такі програмні опе­ратори:

Private Sub Command1_Click()

Timerl. Interval = 75

Timerl.Enabled =True

Private Sub Command2_Click()

Timer1.Enabled = False

Private Sub Timer1_Timer()

Picture1.Move Picture1.Left + 25, Picture1.Top+0

Програма працює під керуванням таймера. Перша кнопка акти­візує його дію, починається рух зображення на екрані дисплея; дру­га кнопка зупиняє таймер, при цьому процедура оброблення дії тай­мера припиняється (Private Sub Timerl_Timer()).

Екранна форма має вигляд, показаний на малюнку.

 
 

 

 


Мал. 4. Екрана форма рухомого об'єкту

Створення графічних зображень і робота з ними

Графічні зображення застосовуються для вдоскона­лення візуального вигляду екранної форми, створення спеціальних ефектів за допомогою анімації, створення графічних командних кнопок, додання дії «перетягну­ти та залишити» тощо.

Елементи керування Image та PictureBox.Ці еле­менти застосовуються для завантаження існуючих фай­лів із зображеннями. Visual Basic підтримує такі фор­мати графічних файлів, як BMP, DIB, ICO, CUR, WMF, EMF, GIF, JPEG, JPG.

При використанні елемента Imageу формі створюється фрейм. Щоб уставити в нього зображення, треба активізу­вати властивість Picture і вибрати зображення. Властивість Stretch повинна мати значення True для автоматичної змі­ни розміру зображення при вміщенні у фрейм. При цьому зображення можуть бути викривлені. У програмі для за­вантаження зображення використовують оператор

Imagel.Picture = LoadPicture (<ім'я файла>)

Наприклад:

Imagel.Picture = LoadPicture ("C:\Vb6sbs\Priklad.BMP")

Елемент PictureBoxстворює об'єкт, в який, крім зображення, можна також додавати інші графічні об'­єкти (наприклад, Lineабо Shape).Переміщення об'єк­та відбувається разом із вміщеними в нього іншими об'­єктами. Початковий розмір зображення об'єкта PictureBox,на відміну від елемента Image,змінювати не можна, але після встановлення значення True у вла­стивість AutoSize розмір зображення буде збігатися із розміром самого елемента.




Переглядів: 573

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
End Sub | Сутність комунікативної компетенції.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.