МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||
ТЕМА 1.ЗМІСТ До вивчення курсу “СТРАХУВАННЯ” (для студентів спеціальностей “Економіка підприємства”, “Облік та аудит” заочної форми навчання)
Сєвєродонецьк 2005
Конспект лекцій до вивчення курсу “Страхування” (для студентів спеціальностей “Економіка підприємства”, “Облік та аудит” заочної форми навчання)/Укл. С.І. Непочатов. – Сєвєродонецьк: Вид-во СТІ, 2005. – 109 с.
Конспект лекцій містить викладення змісту тем курсу “Страхування”. Розглянуті основні категорії страхування, механізм функціонування страхового ринку, діяльність його головних суб’єктів, особливості здійснення окремих видів страхування.
Конспект лекцій відповідає вимогам до обсягів навчального матеріалу.
Розглянуто та затверджено на засіданні методичної комісії СТІ СНУ ім. В. Даля з напрямку “Економіка і підприємництво”. Протокол № 6 від 14.02.2005 р.
ТЕМА 1.ПОНЯТТЯ, СУТНІСТЬ І КЛАСИФІКАЦІЯ СТРАХУВАННЯ.. 4 1. Поняття і сутність страхування. 4 2. Функції страхування. 7 3. Класифікація страхування. 8 4. Системи страхових відносин. 17 ТЕМА 2.ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА СТРАХУВАННЯ.. 18 1. Основні елементи і категорії страхування. 18 2. Системи страхової відповідальності 28 3. Договір страхування. 31 ТЕМА 3.АКТУАРНІ РОЗРАХУНКИ.. 35 1. Поняття і зміст актуарних розрахунків. 35 2. Основні показники страхової статистики. 39 3. Розрахунок тарифних ставок. 43 ТЕМА 4.ОРГАНІЗАЦІЯ СТРАХОВОЇ СПРАВИ.. 48 1. Страховий ринок. 49 2. Страхові компанії 53 3. Товариства взаємного страхування. 57 4. Посередницька діяльність на страховому ринку. 58 5. Державне регулювання страхового ринку. 60 ТЕМА 5.МАЙНОВЕ СТРАХУВАННЯ.. 62 1. Загальні положення. 62 2. Страхування майна підприємств. 65 3. Страхування майна в сільськогосподарському виробництві 66 4. Транспортне страхування. 68 5. Страхування електронних баз даних і програм комп’ютерних систем.. 75 6. Страхування підприємницьких ризиків. 75 7. Страхування майна громадян. 80 ТЕМА 6.ОСОБИСТЕ СТРАХУВАННЯ.. 84 1. Загальні положення. 84 2. Страхування на випадок смерті 85 3. Ощадне страхування. 87 4. Страхування від нещасливих випадків. 90 5. Змішане страхування. 93 ТЕМА 7.СТРАХУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ 95 1. Загальні положення 95 2. Страхування цивільної відповідальності 96 3. Страхування відповідальності позичальників. 98 4. Страхування відповідальності екологічних ризиків. 99 5. Страхування професійної відповідальності 100 ТЕМА 8.ПЕРЕСТРАХУВАННЯ.. 100 1. Загальні положення. 101 2. Форми перестрахування. 102 3. Системи контролю стійкості перестрахування. 104 ЛІТЕРАТУРА.. 105
|
||||||||||||||||
|