МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Телесеанси A.M. КашпіровськогоРелігійні вірування На схожих принципах грунтується позитивний вплив, який оказывает на людей віра в Бога. Віруючі бачать в образі Бога невичерпне джерело кохання і добра, і як би черпають енергію з цього джерела. На самій же справі енергія черпається кожним з власних ресурсів. Просто за допомогою віри в Бога отримати «ключі доступу» буває легшим, оскільки Бог є істотою ідеальним, всемогутнім і «енергетично невичерпним» (на відміну від религиозных уявлень про людину як осуществе гріховному і слабкому). У цьому геніальна знахідка отцов-основателей віровчень про Бога (Хрісте, Магометі, Будді) — створити можливість черпати з власного источника, думаючи, що черпають з божественного. Як тут не пригадати: Бог усередині травні. Інша знахідка — твердження про нікчемність людини — дозволяє священникам керувати паствою від імені Бога. Ім'я Анатолія Михайловича Кашпіровського в недавньому минулому в багатьох эыло на вустах. Телесеанси його поглянув майже кожен. Успіх цього талановитого психотерапевта, що викликав неоднозначну реакцию в медичних кругах, був результатом складання декількох чинників. Головну роль тут зіграв вибраний ним метод навіювання, вельми схожий на той, який в психотерапії названий іменами два учених, — Кречмера\ї Еріксона. Технологія методу полягає у відсутності «прямого» тиску на учасників «анса. Психотерапевт «в'яже сітку слів» і лише періодично вставляє слова навіювання.' На тлі нейтральних слів така фраза діє з особою силоміць, по- скольку у слухачів створюється враження спільною з психотерапевтом вовлеченности в процес лікування. Ось наочний приклад один з варіантів гипнотического дії по даному методу (у тексті жирним шрифтом виділені пропозиції, що є прямим навіюванням). «Ви можете робити, що хочете; — сидите або рухайтеся, можете слухати мене чи ні, можете тримати очі закритими або відкритими. Сядьте зручно в кріслі і розслабтеся. Ви можете думати про нього-то приємному, згадувати приємні події з вашого життя. Можете взагалі не обертати на мене внимания. Лікування вже почалося. Ви можете щать;если не хочете — не спите, але віка ваші тяжчають. Резервні можливості вашого організму безмежні. Действуєт не ста лікаря, а ваші власні можливості. Ви зараз раскованны, дихання ваше рівне, серце ваше б'ється рівно і спокійно. Явам нічого не навязываю, нічого не вселяю. Ви самі виберете з моїх слів все те, що вам потрібне. Але що оточує «ом ужене заважає; воно пішло на задній план, розчинилося. Ви можете на якийсь час відвернутися від моїх слів, представити себе на березі моря. Вас приятно гріє сонце, тіло ваше тепле і обважніле. Вам не обов'язково спати, але це так приємно. Вам так хочеться розслабитися і заснути...» Вибраний метод, відповідні зовнішні дані і професійне построение сеансу допомогли багатьом глядачам активізувати внутрішні резерви організму. В першу чергу це змогли зробити що легко вселяються і эмоциональные люди. Основна частина поліпшень стану доводиться саме на їх частку. Під час телесеансів ведучий оповістив високі показники лікування від различных захворювань. І хоча в стосунків до загального числа телеглядачів відсоток цей невеликий, але приведені дані підсилювали віру в Анатолія Михайловича. Він упевнено тримався перед телекамерами, зумівши зберегти при цьому зовнішні аксесуари гіпнотизера: відповідний погляд, позу, жести, тембр голосу, інтонацію. Переважна частина глядачів взагалі нічого не знала про роботу лікарів-психотерапевтів, тому багатьма телесеанси сприймалися як «магічне действие*», що, безумовно, підсилювало їх ефект. На сприйняття глядачів немалое непряма дія надавала незвичайну поведінку деяких людей, що знаходилися в залі. Телеоператори показували, як одні обертали головами, інші махали руками, треті повільно, як би танцюючи, пересувалися по залу. Такі дії глядачів, що легко вселяються, унаслідок їх безмежної віри в можливості А'. Кашпіровського, викликали індукцію серед присутніх, заражаючи їх тими ж відчуттями. Сеанси А. Чумака В світлі вищесказаного легкообъяснимы і ефектів, яких добивався А. Чумак, «заряджаючи» воду, крем, мазі, газети і журнали. Зрозуміло, «заряджали» не предмети, «заряджали» розуми телеглядачів. Ті, хто володів підвищеною внушаемостью і гаряче вірив в А. Чумака, отримували позитивні зрушення в здоров'ї, оскільки «заряджені» предмети створювали яскраво виражений плацебо-ефект. Ті ж, хто відносився до процедури «заряджання» (або до самого А. Чумакові) різко негативно, шляхом самонавіяння отримували «докази» шкоди таких сеансів. І Вт, і в іншому випадку механізм дії був одним і тим же і знаходився усередині самих людей, а їх запеклі спори лише створили Аллану Чумаку додаткову рекламу.
Екстрасенси Що послідував услід за виступами А. Кашпіровського наплив чаклунів, магів і екстрасенсів з'явився, по суті дела* збоченням основ наукової психологии і психотерапії, оскільки був заснований на елементарній неписьменності людей і їх тязі до створення чергового кумира. Мінський психолог Леонід Льовіт дає надмірно довірливим людям таку пораду; «При зустрічі з черговим екстрасенсом поставте йому яке-небудь конкретный питання (наприклад, на який зуб у вас надіта коронка або на що ви хворіли в дитинстві) і уважно спостерігайте за реакцією співбесідника. Багато що вам стане ясно в перші ж секунди. Якщо ж ви соромитеся ситуації викриття такого "цілителя" більше, ніж він сам, тоді хоч би не довіряйте йому свою особу й, своє здоров'я — найдорожче, що у вас є».
|
||||||||
|