МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||
E. Hemingway Cat in the RainImplicit information Content-factual (CFI) Theme - message The content of the text The category of information
theme = the general content presented in a condensed way theme - WHAT IS THE TEXT ABOUT? message = the formulated idea = concept (social, moral, aesthetic idea) message - WHAT PROBLEMS DOES THE TEXT POSE? layers of information in the text - formulation of the theme/plot of the text - explicit - textual - open for perception 2.content-conceptual (CCI) - the information of notions, ideas or problems -deep-lying - not easily discernible - may have different interpretations 3.content-subtextual (CSI) - implicit - concealed / hidden - has its signposts in the text
“My friend then introduced me. Wilson shook hands with me, politely,but with indifference.” ( W.S. Maugham The Lotus Eater) Text interpretation - the search for the means (explicit/factual or implicit/subtextual) of expressing the concept А.П. Чехов – Читать так, чтобы автор не обиделся.
CONCEPT-FORMING FACTORS IN THE TEXT - factual information - implicit information - the tonal system of the text - image of the author / the point of view
- speech layers in the text implication / subtext = an additional sense inferred from the elements of the text М. Метерлінк – “Поряд з необхідним діалогом йде майже завжди інший діалог, що здається зайвим. Прослідкуйте уважно, і ви побачите, що лише його і слухає напружено душа, тому, що тільки він і звернений до неї. Ви побачите також, що якості та довжина цього безкорисного діалогу визначає якість і значимість твору, що не піддається вираженню.” types of implication: 1. an implicit title “The Lion’s Skin” (S. Maugham) “The Stranger” (K. Mansfield) - “Чужа” -Н. Охріменко 2. implication of precedence = “beginning from the middle” “In the fall the war was always there, but we did not go to it any more”. -the reader - a witness of some continued story -the preceding events, facts and personages are supposed to be familiar
E.Hemingway Fifty Grand “How are you going yourself, Jack?” I asked him. “You seen this, Walcott?” he says. “Just in the gym.” “Well,” Jack says “I’m going to need a lot of luck with that boy.” 3. implicit detail “It pleased her to be seen in the dress circles even with Andrew.”
Prof. O. Vorobyova Linguistic signals of addressee-orientation
degrees of implicates: - superficial implicates (elliptical utterances, aposiopesis) If you go on like this … Я ось йому покажу, де раки зимують. Буде він у мене ... - trite implicates - SD and EM (metaphors, hyperbole) When I came back from New York last autumn I felt that I wanted the world to be in uniform and at a sort of moral attention forever… (F.S. Fitzgerald) Минулої осені, коли я повернувся з Нью-Йорка, мені хотілося, щоб людство стало на варту своїх моральних цінностей, як затягнутий у мундир солдат. - local implicates –significant for comprehension of a certain textual fragment “It was warm, standing in front of her charcoal fire, and the chestnuts were warm afterwards in your pocket.”
- deep implicates -important for comprehensionof the whole literary text - “Cat in the Rain” - loneliness, homelessness dissatisfaction with unsettled life
-“dark” implicates -additional language competence and erudition for its comprehension
Bernard Malamud’s “The Magic Barrel”
|
|||||||||||||||
|