МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ExpositionCompositional speech forms (discourse modes) The choice of details The diction (choice of words) Воно ж все рветься в поринасте, Над ним одсончин золочин. Гей-гей, воно не прагне щастя, Кого лишило там, ген-ген, А он, мятежный, просит бури, По ним струя светлей лазури, Увы, - он счастия не ищет Белеет парус одинокий М. Лермонтов Парус Занятия по информатике преподаватель О.Н.Евсикова-проводятся в главном корпусе, ауд.203,237 Занятия по физической культуре проводятся по расписанию кафедры физвоспитания и спорта. МК-морфологический корпус, ул.Фрунзе
В тумане моря голубом! Что ищет он в стране далекой? Что кинул он в краю родном? Играют волны – ветер свищет, И мачта гнется и скрипит … И не от счастия бежит! Над ним луч солнца золотой … Как будто в бурях есть покой!
Narrative perspective – from panoramic (1st part), to the middle (2nd ) and close-up (in the last part). The poet was 17 when he wrote it. There are more than 20 versions of Ukrainian translations of the poem. П. Тичина Вітрило Одне лише вітрило мрітне У мрінні моря маравен ... Чого блукає кругосвітнє, Нахлине вітер, глиб подасться, І щоглу з свистом натяга ... І не від щастя одбіга! Під ним струміння блакітнясте, Немов у бурях є спочин!
The tonal system = = the atmosphere of the text tone / ring / keynote of the text = the author’s attitude towards the subject И. Бунин – Прежде, чем начать писать, я должен “найти звук”.
Types: - objective / impartial / unemotional - subjective / emotional / involved - serious - self-observing - humorous - ironic - sharply critical - cynical
elements that contribute to the tone of the text: 3.the arrangement of these words (the author’s manner of expression)
Всякое стихотворение – покрывало, растянутое на остриях нескольких слов. Эти слова светятся как звезды. Из-за них существует стихотворение. А. Блок key words = sense leitmotif of the text
Cynthia Ozick
Rosa Lublin, a madwoman, gave up her store... and moved to Miami. It was a mad thing to do. In Florida she became a dependent. Her niece ... sent her money and she lived among the elderly, in a dark hole, a single room in a “hotel”. Her meals she had elsewhere, in bed or standing at the sink – sometimes toast with a bit of sour cream and half a sardine, or a small can of peas. Instead of maid service there was a dumbwaiter on a shrieking pulley. Squads of dying fliesblackened the rope. The sheets on her bed were just as black… . SPEECH LAYERS IN A LITERARY TEXT a. author’s speech b. characters’ speech c. represented speech
a. Author’s speech - the concept signals are deployed the author’s purpose
TYPES: - factual writing (textbooks) - facts as opposed to opinions - - a straightforward purpose: to explain, to make clear, to set forth, to show relationship
|
||||||||
|