МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
U-maticVERA (BBC) VERA(Vision electronic recording apparatus) – один з перших аналогових формат відеозапису був розроблений в 1952 BBC під керівництвом проекту д-р Пітера Аксона. Для запису високих частот, стрічка повинна рухатися швидко по відношенню до запису або відтворюючої головки. Частоти, використовуваних відеосигналів настільки високі, що бобін прокручує до декількох метрів в секунду (десятки метрів в секунду), що на порядок швидше, ніж професійні аналогові записи стрічки в аудіо. BBC вирішили проблему за допомогою 52-см (20 дюймів) бобіна магнітної стрічки, які пройшли статичне главами зі швидкістю 5,08 метра в секунду (16,7 м / с). VERA здатна записувати за 15 хвилин (наприклад, 4572 метрів) , 405-х рядкове чорно-біле відео на кожен барабан, і картина як правило коливється, тому що синхронізуючі імпульси які забезпечують стабільність зображення були записані недуже точно. Для того, щоб працювати з 625-лінйною PAL або SECAM колірною передачею мало імовірно, що VERA потребувала б навіть швидшу, можливо неможливу, швидкісь перемотування касети (відео пльонки). Розробка почалася в 1952 році, але VERA не вдосконалювалась до 1958 року, до цього моменту вона вже була надані застарілими відео Ampex система запису Квадруплекс. Раніше це 5-см (2,0 дюйма) широкий стрічок працює на швидкості 38 см (15 дюймів) в секунду. Швидке стрічки на голові швидкості було досягнуто за рахунок спінінг глав швидко по барабану: система, яка використовується, з варіаціями, у всіх системах відеокасету з тих пір, як і DAT. BBC злам ВІРА і швидко прийнята система Ampex. Було висловлено припущення, що ВПС тільки продовжувала розвиватися ВІРА як інструмент торгу, тому було б бути запропоновані деякі з перших машин Ampex проводиться в невстановленому обмін на відмову від подальшої роботи над потенційним противником. Тільки записи ВІРА, що вижити у фільмі telerecordings вихідної демонстрації. U-matic - формат похило-рядкового аналогової магнітної відеозапису від компанії Sony, анонсований у жовтні 1969 року і надійшов на ринок у вересні 1971. Це перший касетний формат, що використовує відеокасету, з магнітною стрічкою ширини 3 / 4 дюйма. Свою назву формат отримав через кінематику механізму, в якому магнітна стрічка робить Ω-подібну петлю, схожу на латинську «U». У професійних колах формат U-matic відомий також, як "три чверті". У спадщину від котушкових форматів формату U-matic дісталося зустрічне обертання рулонів відеокасети, один з яких намотував магнітну стрічку робочим шаром всередину, а інший - назовні. Відеомагнітофони формату U-matic записували відеосигнал, двоканальний звук і не передбачали можливість запису тимчасового коду, за винятком декількох моделей. Відеокасети були двох розмірів: з запасом плівки на 20 хвилин і на 90. Великі касети могли використовуватися тільки в стаціонарних відеомагнітофонах, а маленькі за рахунок подібної геометрії стрічкопротяжного механізму і в студійних (з механічним адаптером), і в портативних апаратах, спеціально створених для тележурналістики. Формат U-matic, поряд з "дюймовим" форматом "C", зробив можливими телерепортажі з місця подій із застосуванням переносних відеокамер. Характеристики відеозапису і роздільна здатність (280 твл) формату U-matic були практично аналогічні формату VHS, тому у професійній тележурналістиці на зміну йому прийшов аналоговий компонентний формат Betacam, а потім Betacam SP, що володіли значно більшою відносною швидкістю головка / стрічка і, як наслідок більш високою якістю зображення. Для підтримки формату U-matic фірма Sony розробила варіант U-matic SP, в якому останні дві букви позначали те ж, що і у формату Betacam SP - superior performance (дослівно - "чудова продуктивність"). Замість звичайної магнітної стрічки обидва формати використовували металлопорошкову, що забезпечує велику щільність запису. U-matic SP забезпечував горизонтальну роздільну здатність 330 твл. і був порівнянний за якістю з Betacam. Однак, компактність останнього була вкрай важлива в тележурналістиці. Це і вирішило долю U-matic. Відеомагнітофони формату U-matic використовувалися крім тележурналістики в промисловій відеозапису. Крім того, такі апарати використовувалися для цифрового запису звуку. Так, адаптер Sony PCM-1600, використовував відеомагнітофон U-matic як носій інформації. Крім того, західними кіностудіями цей формат використовувався для зберігання щоденних записів відеоконтролю відзнятого кінознімальним апаратом матеріалу, і деякі початкові незмонтовані кінофільми збереглися саме на таких відеокасетах. Технічні характеристики Застосовувалася магнітна 3/4-дюймовую (19.01 мм) відеострічки, на робочому шарі використовується кобальтірованний оксид заліза. Застосовується три діапазони: U-matic-L (вузький діапазон), U-matic-H (широкий діапазон), U-matic-SP (найширший діапазон). Запис ведеться за допомогою 2-х обертових головок. Ширина доріжок похилих - 85 мкм, кут нахилу - 4,97 градусів.
|
||||||||
|