МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
DCT (Ampex)D3 D2 (Ampex) D-2 формат цифрового відеозапису розроблений фірмою Ampex в 1988 році. Цифрові відеомагнітофони формату D-2 здійснюють запис повного (композитного) сигналу NTSC або PAL. У форматі D-2 застосовується похило-рядкова сегментована запис на 3 / 4 дюймову магнітну стрічку. У форматі D-2 використовуються 3 типи відеокасет різної тривалості: 32, 94 і 208 хвилин. Стрічка - металлопорошковая, коерцитивна сила-120 КА / м. При запису сигналів NTSC одне ТВ поле і відповідне звуковий супровід займають 6 рядків, а сигналів PAL - 8 рядків. Як частоти дискретизації сигналів відео використовується 4-а гармоніка колірної піднесе, квантування за рівнем - 8 розрядів (біт на відлік). Частота дискретизації сигналів звуку 48 КГц, квантування - 20 біт. Записуваний у форматі D-2 цифровий потік досягає 154 Мбіт / с. Через високу поздовжньої щільності запису в форматі D-2 відсутні захисні проміжки між рядками. Для цього застосовується азимутальна магнітний запис з розгорнутими зазорами магнітних головок. При цьому виявляється допустимим і часткове перекриття рядків, а, отже, можливої запис і відтворення головками, ширина яких трохи більше ширини строчки. Як канального у форматі D-2 використовується код Міллера в квадраті.Крім похилих на магнітній стрічці записуються і три поздовжні доріжки. На відстані 0,2 мм від базового краю стрічки розташована доріжка тимчасового коду - її ширина 0,5 мм. Захисним проміжком 0,1 мм від неї відокремлена доріжка каналу керування шириною 0,7 мм. Ця доріжка використовується з метою пошуку на слух фрагментів відеофонограми. Загальна довжина програмної рядки 150,71 мм і відеосектора 135,39 мм. Кут нахилу рядків 6,1326 °. Азимутальна запис у поєднанні з потужною системою корекції помилок дозволили розмістити звукові сектора на початку і наприкінці програмних рядків. Таке рішення спрощує кодування відеоданих і підвищує якість відтворення в спеціальних режимах (при великих швидкостях). Азимутальні кути розвороту робочих зазорів відеоголовок у форматі D-2 становлять для першого рядка +14,97 град, для другої - -15,03 град
D-3 - формат цифрової композитної відеозапису був розроблений компанією NHK спільно з Panasonic і останньою апаратно реалізований. З цим форматом у 1991 році фірма Panasonic вперше вийшла на ринок, поставивши їх ВВС. Фахівців вразив вибір стрічки шириною в півдюйма (12,7 мм). Це дозволило, нарешті, створити компактні, з невеликою масою відеомагнітофон. Більш того, підвищена щільність запису (а це 13,7 Мбіт на квадратний сантиметр) дозволила скоротити витрату стрічки, а значить і знизити експлуатаційні витрати. До грудня 1991 р. у різні країни світу було поставлено близько 1000 відеомагнітофонів цього формату. Створивши першу цифрову камерну головку AQ-20, Panasonic зміг вперше реалізувати і цифрової камкордер. Додавши до цього і всю подальшу лінійку апаратури телевізійного виробництва, фірма випустила в світ і повну цифрову систему виробництв, що охоплює студії, позастудійної виробництво і відеожурналістіку, монтаж та видачу програм в ефір - словом, всі відомі процеси телевиробництва. Композитний формат D-3 частоту дискретизації телевізійного сигналу - учетверенной частота колірної поднесущей (4 Fsc, для сигналів PAL це 17,73 МГц), число розрядів квантування - по 8 біт. Частота дискретизації звукового супроводу 48 КГц при квантуванні 20 біт на відлік. Передбачені 4 звукові каналу, застосована азимутальна запис. Доріжка тимчасового коду безпосередньо примикає книжковому краю, її ширина 0,45 мм. Проміжок між доріжками тимчасового коду і каналу управління 0,45 мм, а ширина останньої - 0,4 мм. Ширина похилої рядки 18 мкм. Загальна довжина програмної рядки 117,71 мм, а відеосектора на ній 108,9. Кут нахилу рядків тут найменший - 4,9 град. Для захисту від помилок використовуються коди Ріда-Соломона - внутрішній і зовнішній. В обох міститься по 8 перевірочних символів. Внутрішній код виправляє випадкові помилки, що виникають в каналі запису-відтворення. Він дозволяє виправляти до 4 помилкових байтів з 86. Зовнішній код дозволяє виправляти пакетні помилки, основна причина появи яких - випадання. Потенційні можливості системи захисту від помилок значні, оскільки матриця блоку коду відповідає ТВ-полю. Однак вони посилені перемішуванням перед записом даних (також на інтервалі поля), що істотно розширює маскування виявлених, але не виправлених пакетних помилок, оскільки вони розсіюються по полю і відтворюються як поодинокі спалахи чи провали. Все це знижує суб'єктивну помітність помилок, а, значить, підвищує якість сприйманого зображення. Як канального застосований модифікований код 8 / 14, в якому вдало поєднуються переваги кодів БВН зі скремблювання та коду Міллера в квадраті. За цим кодом 8-розрядні слова перетворюються в 14-розрядні. Із загального числа 4096 варіантів потім відбираються 256 слів, найбільш повно адаптованих до каналу. Для відеомагнітофонів формату D-3 були розроблені нові ламіновані аморфні магнітні головки. Їх підвищені ЕРС і широкополосность добре поєднуються з висококоерцитивною (високоенергетичними) металлопорошковую магнітними стрічками. Разом з використанням принципу азимутальной записи вдалося досягти гранично високої поверхневої щільності запису 200 Кбіт на квадратний мм. Робочі зазори головок розгорнуті на +20 і -20 град. Звукоданних, що припадають на інтервал поля, об'єднані в сектори, що записуються з проміжками для монтажу - всього 4 сектора на поле, в кожному секторі дві половини з різним азимутним напрямком штрихів. Тут в системі виправлення помилок використовується вся площа стрічки і всі записані дані. Розробка відеозаписуючої апаратури формату D-3 супроводжувалася цілою серією нововведень. Одна з них - прецизійний стрічкопротяжний механізм, в якому значно знижено натяг стрічки. У підсумку термін служби відеоголовок зріс в два рази в порівнянні з магнітофонами формату D-1 (Sony). Вперше застосовано обертаються стираючі головки з робочим зазором, довжина якого вдвічі перевищує ширину рядки запису. Режим наскрізного каналу дозволяє контролювати якість запису. Можливий режим запису з попередніми відтворенням (Preread mode), коли універсальна головка відтворює, а відтворює записує. Цей режим істотно розширює можливості монтажу відеофонограм - один і той же апарат можна використовувати і як джерело, і як майстер.У форматі D-3 використовуються три типи касет: мала (65 хв), середня (125 хв) і велика (245 хв).
DCT (англ. Digital Component Technology - цифрова компонентна технологія) формат цифрової компонентної відеозапису, створений фірмою Ampex в 1992 році. Ampex представила не тільки формат запису, а цілу цифрову систему компонування телевізійних програм, відповідну Рекомендації 601 МККР. Система DCT включала: · цифровий компонентний відеомагнітофон DCT 700d · сімейство касет DCT 700t, · комутатор DCT 700s, · контролер монтажу DCT 700e, · систему цифрових ефектів DCT 500a · інтерфейсне обладнання: · багатоканальний перетворювач аналог-цифра і цифра-аналог DCT 700i · цифровий розподільник сигналів DCT 710i.
Для більшої гнучкості і зручності в міжелементних з'єднаннях система DCT пропонувалася у версіях з паралельними і послідовними (по одному кабелю) зв'язками. Система DCT могла працювати і в нових (на той момент) стандартах телевізійного мовлення, наприклад, PAL-plus c форматом кадру 16:9. Такі зміни могли бути виконані без апаратурних трансформацій завдяки програмованість основних пристроїв, що входять в систему DCT. Творцями DCT рухав системного підходу і прагнення вдосконалювати весь процес створення ТБ-програм. Цифровий компонентний відеомагнітофон DCT 700d мав систему обробки цифрового компонентного сигналу, відповідну стандарту 4:2:2 МККР 601 і забезпечує якість зображення і прозорість, необхідні для багаторазових перезаписів. В системі обробки використовувалася компресія записуваних даних зі ступенем 2:1. У DCT 700d були використані нова система корекції помилок і вдосконалені методи обробки та просторової фільтрації сигналу типу фірмових систем Ampex ADO і Zeus, що забезпечують уповільнене відтворення зображення без тремтіння і розмитості. В системі DCT була застосована вдосконалена стрічка з металлопорошковую покриттям, що забезпечує підвищену віддачу на малих довжинах хвиль (ширина стрічки 19,01 мм, товщина 13 мкм). Були запропоновані касети трьох розмірів, які забезпечують час запису до 208 хвилин (стандарт 525/60) і до 187 хвилин (стандарт 625/50). На одній касеті міг бути записаний повнометражний художній фільм, що полегшувало копіювання і розподіл фільмів. Серед інших особливостей можна відзначити: · перемикання між стандартами 525/60 і 625/50; · можливість використання апарату як накопичувач для систем комп'ютерної графіки та перекладу кінофільмів на магнітну стрічку; · змінну швидкість відтворення в діапазоні від -1 до +3 номінальної швидкості; · «Заморожування» зображення зі стрічки і можливість демонстрації першого поля, другого поля і повного кадру; · діагностику апарату в реальному часі · максимальна швидкість перемотування в 60 разів перевищує номінальну
У магнітофоні DCT 700d - чотири цифрових звукових каналу (18 біт, 48 кГц) з AES-інтерфейсом. DCT 700d був єдиним свого часу відеомагнітофоном, в якому розширення функціональних можливостей системи могло бути виконано шляхом зміни програмного забезпечення роботи апарату. Для цього магнітофон був оснащений вбудованим дисководом для 3,5 "дискет. Більшість параметрів відеомагнітофона системи DCT свідчить про високий рівень якості та про закладений у конструкцію апарату потенціалі. Однак значення одного параметра - ширини стрічки, що дорівнює 19 мм, виявило згодом прорахунок розробників. При такій ширині стрічки практично неможливо створити конкурентоспроможну відеокамеру. Система DCT виявилася лише досконалою системою компонування телевізійних програм, функціональні можливості якої не могли бути розширені до зйомки.
|
||||||||
|