МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Симплек-метод у дробово-лінійному програмуванні.В задачі дробово-лійнійного програмування обмеження лінійні і екстремум функціоналу досягається у вершині многогранника розв’язків. Ця подібність із задачею лінійного програмування дозволяє розв’язувати задачі дробово-лінійного програмування звичайним симплекс-методом зі зміненим критерієм оптимальності. РОЗГЛЯНЕМО ЗАДАЧУ. Знайти максимум функціоналу: (3.1) при обмеженнях (3.2) (3.3) (3.4) РОЗВ’ЯЗУВАННЯ. 1. Складаємо початкову симплекс-таблицю (Табл.1). При чому, для F передбачаємо два рядка: у верхньому записуємо коефіцієнт чисельника pj, в нижньому – знаменника qj. Табл.1
2. План записаний в Табл. 1 не може бути опорним, так як F2 = 0, отже серед bі є від’ємні обов’язково. Кроками МЖВ відшукуємо опорний план, перетворюючи коефіцієнти стрічок . Нехай в результаті k – кроків отримаэмо таблицю (Табл.2). Табл.2
Тут вже всі bj невід’ємні. В рядках F1 і F2 з’явились вільні члени P(k) і Q(k), Q(k) ¹ 0, . Відшукання оптимального плану, тобто Fmaxполягає у переміщенні від отриманої опорної вершини до сусідньої вершини по ребру, яка розміщена найближче до оптимальної вершини (Рис.7).
Рис.7. Аналітично це означає зробити крок МЖВ з деяким brs. Задача полягає в тому, щоб встановити правило вибору brs (розв’язуючого елементу). Нехай ми вибрали brs. В новій (k+1) - ій таблиці замість P(k) буде стояти число: (3.4) Аналогічно замість i Q(k) буде стояти число: (3.5) Значення функціоналу на (k+1)- му кроці: . Далі знаходимо: (3.6) Позначимо: (3.7) З цими позначеннями отримаємо: (3.8) Дослідимо вираз (3.8) 1. Щоб не відірватися від многогранника розв’язків, симплексне відношення повинно бути і найменшим із всіх можливих Звідки слідує, що , так як по умові допустимості плану . Отже, завжди. 2. Q(i) завжди > 0, то Q(k)×Q(k+1) завжди > 0, тому знак F(k+1) – F(k) залежить від знаку ds. Коли ds > 0, то F(k+1) – F(k) < 0. Звідки F(k+1) < F(k) або F(k) > F(k+1). Іншими словами, коли за розв’язуючий стовпчик взяти стовпчик з При ds = 0, F(k+1)=F(k) функціонал не змінюється. Визначник ds служить критерієм для вибору brs.
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|