Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Перемикання на МСК.

1. Виберіть вкладку "Вид" панель "Вікна" список, що розкривається "Інтерфейс" "Видовий куб" .

2. У меню ПСК, розташованому під видовим кубом, клацніть стрілку поруч з ім'ям поточної ПСК.

3. Виберіть зі списку МСК.

Завдання орієнтації видового куба на основі поточної ПСК або МСК

1. Виберіть вкладку "Вид" панель "Вікна" список, що розкривається "Інтерфейс" "Видовий куб" .

2. Натисніть праву кнопку миші на видовому кубі і виберіть пункт "Налаштування видового куба".

3. У діалоговому вікні "Параметри видового куба" встановити прапорець "Орієнтувати видовий куб за поточною ПСК".

Видовий куб вирівнюється за поточною ПСК.

4. Натисніть "ОК".

 

Завдання режиму проекції виду

Проекція виду застосовується для створення реалістичних візуальних ефектів моделі.

Інструмент "Видовий куб" підтримує два режими проекцій видів ("Перспективна проекція" і "Ортогональна проекція"), а також комбінацію двох цих режимів ("Перспективна з ортогональними гранями"). Ортогональну проекцію також називають паралельної проекцією. Перспективні види проекції обчислюються на основі відстані від теоретичної точки розташування камери до цільової точки. Чим менше відстань між камерою і цільової точкою, тим до більших спотворень призводить ефект перспективи. При великих відстанях ефект перспективи спотворює модель у меншій мірі. На видах в ортогональній проекції відображаються всі точки моделі, проецируемой паралельно екрану.

Режим ортогональної проекції спрощує роботу з моделлю, так як розмір ребер моделі не залежить від відстані до камери. Однак у режимі ортогональної проекції об'єкти відображаються не так, як вони виглядають в реальності. У реальності об'єкти відображаються в перспективній проекції. При формуванні тонованого виду або виду з прихованими лініями моделі використання перспективної проекції дозволяє отримати більш реалістичний вигляд моделі.

На наступному малюнку представлена ​​та ж модель, розглянута при тому ж напрямку погляду, але з різними проекціями видів.

  Паралельна   Перспективна

При зміні виду для моделі, вид оновлюється з використанням останнього режиму проекції, якщо для видового куба не заданий режим проекції "Перспективна з ортогональними гранями". У режимі "Перспективна з ортогональними гранями" всі види відображаються в перспективній проекції, якщо модель розглядається в одному з видів граней: зверху, знизу, спереду, ззаду, зліва чи справа.

Процедури

Зміна режиму проекції виду

1. Виберіть вкладку "Вид" панель "Вікна" список, що розкривається "Інтерфейс" "Видовий куб" .

2. Клацніть правою кнопкою миші на інструменті "Видовий куб" і виберіть один з наступних пунктів контекстного меню:

· Паралельна

· Перспективна

· Перспективна з ортогональними гранями

Загальні відомості про паралельні і перспективних видах

На кресленні можна створювати реалістичні візуальні ефекти, задаючи паралельні або перспективні проекції моделі.

Різниця між видом в перспективі і паралельної проекцією полягає в тому, що для створення перспективної проекції додатково потрібно інформація про відстань між камерою і метою. Мале відстань дозволяє підсилити ефект перспективи, і навпаки, велика відстань знижує ефект.

На наступному малюнку показана одна і та ж модель в паралельній проекції і в перспективі. Обидва види сформовані з однаковим напрямком погляду.

 

Побудова 2D ізометричних видів

Ізометричний режим крокової прив'язки і сітки допомагає будувати двовимірні креслення, що представляють тривимірні об'єкти.

Ізометричний стиль крокової прив'язки і сітки допомагає будувати двовимірні креслення, що представляють тривимірні об'єкти. Ізометрична крокова прив'язка (сітка) дозволяє розташувати об'єкти в трьох ізометричних площинах. Однак незважаючи на імітацію тривимірності в ізометричних кресленнях, насправді вони є двовимірними. Тому для таких видів обчислення 3D відстаней і площ, перегляд об'єктів у різних ракурсах, а також автоматичне придушення прихованих ліній неможливо.

Завдання изометрического стилю крокової прив'язки і сітки

Імітація тривимірності за рахунок розташування об'єктів за трьома ізометричним осях.

Імітація тривимірності в ізометричних кресленнях досягається шляхом перегляду об'єктів з певної точки огляду і вирівнювання їх по трьох головних осях.

Ізометрична крокова прив'язка (сітка) дозволяє розташувати об'єкти в трьох ізометричних площинах. Однак незважаючи на імітацію тривимірності в ізометричних кресленнях, насправді вони є двовимірними. Тому для таких видів обчислення 3D відстаней і площ, перегляд об'єктів у різних ракурсах, а також автоматичне придушення прихованих ліній неможливо.

При нульовому куті повороту крокової прив'язки напряму ізометричних осей наступні: 30, 90 і 150 градусів. Ізометричний стиль крокової прив'язки дозволяє працювати в трьох площинах, кожна з яких визначається своєю парою осей:

· Ліва. Сітка і крокова прив'язка орієнтуються уздовж осей, направлених під кутами 90 і 150 градусів.

· Верхня. Сітка і крокова прив'язка орієнтуються уздовж осей, направлених під кутами 30 і 150 градусів.

· Права. Сітка і крокова прив'язка орієнтуються уздовж осей, направлених під кутами 30 і 90 градусів.

 

При виборі однієї з трьох ізометричних площин крокова прив'язка, сітка і перехрестя курсора повертаються відповідно вибраним ізометричним осях. Наприклад, при включеному режимі "Орто" вказуються при малюванні крапки розташовуються в поточній ізометричної площині. Таким чином, можна спочатку виконати побудови на верхній площині моделі, потім перемкнутися в ліву площину і побудувати цю сторону моделі, і нарешті завершити малювання, вибравши праву площину.

 

Процедури

Для включення ізометрії

1. Виберіть пункт меню "Сервіс" "Режими малювання".

2. У діалоговому вікні "Режими креслення" на вкладці "Крок і сітка" в полі "Тип прив'язки" виберіть "Ізометрична".

3. Натисніть "ОК".

Інший спосіб циклічного перебору трьох площин ізометрії - за допомогою клавіші F5.

Для швидкої зміни ізометричної площині

· Натисніть F5 або CTRL + E для зміни ізометричної площині.

Програма циклічно перемикається між верхньою, правої і лівої ізометричними площинами.

Побудова ізометричних кіл

Зображення кіл у ізометричних площинах за допомогою еліпсів.

При малюванні на ізометричних площинах круги, що розглядаються під кутом до площини, представляються еліпсами. Найбільш зручний спосіб побудови еліпсів правильної форми забезпечує параметр "Ізокруг" команди ЕЛЛІПС . Функція "Ізокруг" доступна, тільки якщо для параметра "Тип прив'язки" режиму крокової прив'язки встановити значення "Ізометрична" (див. команду РЕЖІМРІС ).

Примітка Для створення концентричних кіл слід побудувати інші еліпси з таким же центром. Функція побудови подібних об'єктів дає тут невірний результат, а саме сплайн овальної форми.

Процедури


Читайте також:

  1. Перемикання напряму сканування




Переглядів: 653

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Видалення визначення ПСК | Параметри

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.