МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Облік вибуття необоротних активівТипові проводки з обліку операцій надходження необоротних активів Таблиця 5.1
Вибуття необоротних активів в бюджетних установах може відбуватися з таких причин: внаслідок списання непридатних для подальшого використання об'єктів, внаслідок продажу або безоплатної передачі іншим організаціям, а також виявлених внаслідок інвентаризації як недостача. Порядок списання об'єктів регламентується Типовою Інструкцією «Про порядок списання матеріальних цінностей з балансу бюджетних установ», затвердженою спільним наказом Державного казначейства України і Міністерства економіки України від 10.08.2001р. №142/181 [47]. Згідно з цією Інструкцією необоротні активи, які втратили своє значення для даної установи, можуть бути списані в тому випадку, якщо їх не вдається продати або передати іншій установі. Безкоштовна (безоплатна) передача дозволяється бюджетним установам тільки за рішенням вищестоящої організації і тільки в межах одного міністерства або одного центрального органу виконавчої влади (для установ, що перебувають на державному бюджеті) або в межах одного бюджету (для установ, які перебувають на місцевих бюджетах). Продаж необоротних активів здійснюється тільки через біржі, аукціони і за конкурсом відповідно до Положення про порядок продажу на аукціоні, за конкурсом основних засобів, які є державною власністю, затвердженим наказом Фонду державного майна України від 22.09.2000 р. № 1976, із змінами і доповненнями [57]. Суми, виручені від продажу необоротних активів (крім випадків реалізації будинків і споруд), залишаються в розпорядженні установи з правом їх подальшого використання на ремонт і модернізацію або для придбання нових об'єктів необоротних активів. Виручка від реалізації будинків і споруд передається в прибуток того бюджету, за рахунок якого установа утримується. Списанню підлягають необоротні активи, які стали непридатними для подальшого використання з таких причин: морально застаріли, зношені, пошкоджені внаслідок аварії або стихійного лиха і їх реалізація неможлива, якщо будинок підлягає зносу у зв'язку з повним його руйнуванням або в зв'язку з будівництвом нового об'єкта. Для визначення непридатності необоротних активів і встановлення факту неможливості чи неефективності проведення їх відновного ремонту наказом керівника установи створюється постійно діюча комісія. До її складу входять керівник, головний бухгалтер (або заступник), працівник бухгалтерії, що відповідає за облік матеріальних цінностей та інші посадові особи. Комісія повинна встановити конкретні причини списання об'єкта: фізичний або моральний знос, порушення нормальних умов експлуатації, реконструкція, аварія тощо. Якщо вибуття об'єкта з експлуатації проводиться передчасно, встановлюються особи, які винні в цьому. Встановлюється можливість використання матеріалів, вузлів, деталей, отриманих внаслідок списання, розбирання і демонтажу об'єктів. У випадках, коли комісія визнала, що певні вузли можна ще використати (або треба передати на переробку, наприклад вузли, що містять дорогоцінні метали або каміння), складається акт про оцінку таких цінностей. За результатами обстеження складаються акти про списання за формами [61]: №ОЗ — 3 (бюджет) «Акт про списання основних засобів»; №ОЗ — 4 (бюджет) «Акт про списання автотранспортних засобів»; №ОЗ — 5 (бюджет) «Акт про списання з балансу бюджетних установ і організацій вилученої з бібліотеки літератури», які затверджує керівник установи. Установи, що перебувають на державному бюджеті, мають право списувати самостійно об'єкти вартістю до 5000 грн за одиницю; з дозволу вищестоящої організації — при вартості від 5000 грн до 10000 грн за одиницю; з дозволу головного розпорядника коштів — при вартості понад 10000 грн за одиницю. Установи, що перебувають на місцевих бюджетах, мають право списувати об'єкти необоротних активів вартістю до 2500 грн за одиницю з дозволу керівника установи; з дозволу вищестоящої організації — від 2500 грн до 5000 грн за одиницю; з дозволу місцевої держадміністрації — при вартості понад 5000 грн. Після отримання дозволу і затвердження акта про списання необоротних активів проводиться їх розбирання і демонтаж. Необоротні активи списуються за первісною вартістю з обліком нарахованого зносу. Однак знос, нарахований в розмірі 100% вартості, не може бути підставою для списання необоротних активів. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|