МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Організаційно-виробничий планМаркетинговий план проекту Основні положення проекту Характеристика основних розділів бізнес-плану. Економічний аспект проекту у вигляді бізнес-плану має загальноприйняту структуру розділів, хоча вона може змінюватися залежно від галузевих і регіональних особливостей проекту. Як правило, бізнес-план інвестиційного проекту складається з 10-50 сторінок описів, коментарів, розрахунків, обгрунтувань.
Розглянемо можливий склад розділів і орієнтовні форми табличних матеріалів розрахункової частини інвестиційного бізнес-плану [9; 10].
У першому розділі інвестиційного проекту стисло викладають суть проекту: мету, обсяг інвестиційних витрат, технологію виробництва, доходи, окупність, ефективність, характер продукції, реальність збуту, можливих учасників, очікувані результати. Завдання цього розділу - на кількох сторінках подати основну інформацію, зацікавити партнерів і довести переваги проекту.
В наступних розділах грунтовно і послідовно розкривають зміст проекту за основними аспектами і заплановані дії щодо його реалізації.
o Опис продукції (послуг), що має вироблятися за проектом; її відмінність від типової продукції, що є на ринку. o Характеристика якості продукції, обгрунтування її переваг і загальної конкурентоспроможності. o особливі (виняткові) якості продукції проекту. o Умови післяпродажного технічного супроводження під час експлуатації продукції покупцем та її гарантійного технічного обслуговування. o Умови (патенти, авторські права) технічної та інтелектуальної захищеності продукції. o Обгрунтування прогнозованої ціни продукції чи послуг. o Прогнозовані обсяги можливої реалізації продукції. o Рівень конкуренції на ринку продукції проекту. o Потенційні споживачі продукції (юридичні та фізичні особи). o Порівняння з продукцією конкурентів на ринку (переваги та можливі слабкі місця). o Аналіз конкурентного середовища (фірми-виробники, якість їх продукції, ціни, потенційний обсяг ринку). o Стратегія маркетингової діяльності (заходи просування продукції, організація торговельної мережі, організація реклами, витрати на рекламу, ціноутворення, можливості стимулювання продажу, формування іміджу продукції та фірми).
o Номенклатура продукції та послуг, що вироблятимуться за проектом. o Обсяг виробництва за видами продукції (або за кожною номенклатурною позицією) та періодами часу. o Календарний план виробництва на наступні два-три роки (табл. 2.1), який розроблюють щомісяця або щотижня. o Забезпеченість виробництва матеріально-технічними ресурсами (номенклатура, кількість, ціна, загальні витрати, постачальники, можливість отримання, договори на постачання). o Календарні (щомісячні) плани забезпечення виробництва матеріально-технічними ресурсами (табл. 2.2). o Система контролю якості продукції. o Місця і умови зберігання матеріально-технічних ресурсів. o Умови і календарні графіки зберігання готової продукції на складах. o Вплив виробництва на зовнішнє середовище, засоби утилізації відходів, витрати на дотримання вимог щодо впливу виробництва на зовнішнє середовище.
|
||||||||
|