Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Основні принципи проектування і розміщення об'єктів служби сервісу

Об'єкти служби сервісу мають бути гнучкою динамічною моделлю, що може змінюватись і розвиватись залежно від зміни інтен­сивності та складу руху.

При проектуванні об'єктів служби сервісу необхідно додержуватися принципу стадійності. На першій стадії передбачають найпростіші об'єкти, які на подальших стадіях розвиваються і розширюються.

Перспективність поетапного будівництва визначається у 20 років, інтервали між етапами 5 — 10 років.

На стадії проектування об'єктів служби сервісу вирішуються такі завдання:

а) визначення вимог до складу, кількості та розмірів об'єктів;

б) визначення кількості комплексів об'єктів служби сервісу та їх розміщення;

в) проектування об'єктів служби сервісу;

г) проектування транспортних розв'язок і організація дорожнього руху в місцях розташування об'єктів служби сервісу

Найпростіші об'єкти служби сервісу, такі як автобусні зупинки, автопавільйони, майданчики відпочинку перебувають безпосередньо в підпорядкуванні дорожньо-експлуатаційних організацій, тому і проектуванням їх повинні займатися проектні організації дорожнього профілю, які знають специфіку дорожнього виробництва.

Проектуванням будівель і спеціальних споруд повинні займатись спеціалізовані проектні організації.

На стадії проектування системи об'єктів служби сервісу розрізняють такі етапи:

1. Створення двох—трьох варіантів розміщення і розмірів "конкуруючих" підприємств;

2. Для кожного варіанта визначають середній інтервал між місцями короткочасного відпочинку для ділянок дороги з постійною інтенсивністю і складом руху;

3. Для кожного варіанта розраховують необхідну кількість місць в існуючих підприємствах;

4. За дефіцитом місць обчислюють необхідну кількість і розміри додаткових підприємств і визначають їх місце розташування.

Місця розташування комплексів служби сервісу визначають відповідно до вимог СНиП 2.3.-4-2007.

В Україні, як і в багатьох інших країнах, прийнята модульна система розміщення комплексів служби сервісу. Модулем є відрізок дороги між сусідніми комплексами довжиною 15 км.

Будівлі та споруди дорожньої служби розміщують, як правило, поблизу населених пунктів, що пов'язано з можливістю використання енергозабезпечення, водопостачання, каналізації. Схеми розміщення об'єктів служби сервісу показані на рис. 3.1.

 

 

 

Рис. 3.1. Принципові схеми планування підприємств і комплексів обслуговування на дорозі:

Т — технічна зона, що включає АЗС або одночасно АЗС і СТО;

Б — буфет, кафе;

Р — пункт харчування (ресторан, їдальня самообслуговування);

М - мотель або придорожній готель

Однотипні об'єкти сервісу рекомендується розміщувати попарно з обох боків дороги. Якщо має місце одностороннє розміщення, то необхідно проектувати стоянки для автомобілів з обох боків дороги, передбачаючи пішохідні переходи у двох рівнях.

 




Переглядів: 847

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Способи цивільно-правового захисту | Майданчики для короткочасного відпочинку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.