МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Основні принципи проектування і розміщення об'єктів служби сервісуОб'єкти служби сервісу мають бути гнучкою динамічною моделлю, що може змінюватись і розвиватись залежно від зміни інтенсивності та складу руху. При проектуванні об'єктів служби сервісу необхідно додержуватися принципу стадійності. На першій стадії передбачають найпростіші об'єкти, які на подальших стадіях розвиваються і розширюються. Перспективність поетапного будівництва визначається у 20 років, інтервали між етапами 5 — 10 років. На стадії проектування об'єктів служби сервісу вирішуються такі завдання: а) визначення вимог до складу, кількості та розмірів об'єктів; б) визначення кількості комплексів об'єктів служби сервісу та їх розміщення; в) проектування об'єктів служби сервісу; г) проектування транспортних розв'язок і організація дорожнього руху в місцях розташування об'єктів служби сервісу Найпростіші об'єкти служби сервісу, такі як автобусні зупинки, автопавільйони, майданчики відпочинку перебувають безпосередньо в підпорядкуванні дорожньо-експлуатаційних організацій, тому і проектуванням їх повинні займатися проектні організації дорожнього профілю, які знають специфіку дорожнього виробництва. Проектуванням будівель і спеціальних споруд повинні займатись спеціалізовані проектні організації. На стадії проектування системи об'єктів служби сервісу розрізняють такі етапи: 1. Створення двох—трьох варіантів розміщення і розмірів "конкуруючих" підприємств; 2. Для кожного варіанта визначають середній інтервал між місцями короткочасного відпочинку для ділянок дороги з постійною інтенсивністю і складом руху; 3. Для кожного варіанта розраховують необхідну кількість місць в існуючих підприємствах; 4. За дефіцитом місць обчислюють необхідну кількість і розміри додаткових підприємств і визначають їх місце розташування. Місця розташування комплексів служби сервісу визначають відповідно до вимог СНиП 2.3.-4-2007. В Україні, як і в багатьох інших країнах, прийнята модульна система розміщення комплексів служби сервісу. Модулем є відрізок дороги між сусідніми комплексами довжиною 15 км. Будівлі та споруди дорожньої служби розміщують, як правило, поблизу населених пунктів, що пов'язано з можливістю використання енергозабезпечення, водопостачання, каналізації. Схеми розміщення об'єктів служби сервісу показані на рис. 3.1.
Рис. 3.1. Принципові схеми планування підприємств і комплексів обслуговування на дорозі: Т — технічна зона, що включає АЗС або одночасно АЗС і СТО; Б — буфет, кафе; Р — пункт харчування (ресторан, їдальня самообслуговування); М - мотель або придорожній готель Однотипні об'єкти сервісу рекомендується розміщувати попарно з обох боків дороги. Якщо має місце одностороннє розміщення, то необхідно проектувати стоянки для автомобілів з обох боків дороги, передбачаючи пішохідні переходи у двох рівнях.
|
||||||||
|