Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні принципи проектування і розміщення об'єктів служби сервісу

Об'єкти служби сервісу мають бути гнучкою динамічною моделлю, що може змінюватись і розвиватись залежно від зміни інтен­сивності та складу руху.

При проектуванні об'єктів служби сервісу необхідно додержуватися принципу стадійності. На першій стадії передбачають найпростіші об'єкти, які на подальших стадіях розвиваються і розширюються.

Перспективність поетапного будівництва визначається у 20 років, інтервали між етапами 5 — 10 років.

На стадії проектування об'єктів служби сервісу вирішуються такі завдання:

а) визначення вимог до складу, кількості та розмірів об'єктів;

б) визначення кількості комплексів об'єктів служби сервісу та їх розміщення;

в) проектування об'єктів служби сервісу;

г) проектування транспортних розв'язок і організація дорожнього руху в місцях розташування об'єктів служби сервісу

Найпростіші об'єкти служби сервісу, такі як автобусні зупинки, автопавільйони, майданчики відпочинку перебувають безпосередньо в підпорядкуванні дорожньо-експлуатаційних організацій, тому і проектуванням їх повинні займатися проектні організації дорожнього профілю, які знають специфіку дорожнього виробництва.

Проектуванням будівель і спеціальних споруд повинні займатись спеціалізовані проектні організації.

На стадії проектування системи об'єктів служби сервісу розрізняють такі етапи:

1. Створення двох—трьох варіантів розміщення і розмірів "конкуруючих" підприємств;

2. Для кожного варіанта визначають середній інтервал між місцями короткочасного відпочинку для ділянок дороги з постійною інтенсивністю і складом руху;

3. Для кожного варіанта розраховують необхідну кількість місць в існуючих підприємствах;

4. За дефіцитом місць обчислюють необхідну кількість і розміри додаткових підприємств і визначають їх місце розташування.

Місця розташування комплексів служби сервісу визначають відповідно до вимог СНиП 2.3.-4-2007.

В Україні, як і в багатьох інших країнах, прийнята модульна система розміщення комплексів служби сервісу. Модулем є відрізок дороги між сусідніми комплексами довжиною 15 км.

Будівлі та споруди дорожньої служби розміщують, як правило, поблизу населених пунктів, що пов'язано з можливістю використання енергозабезпечення, водопостачання, каналізації. Схеми розміщення об'єктів служби сервісу показані на рис. 3.1.

 

 

 

Рис. 3.1. Принципові схеми планування підприємств і комплексів обслуговування на дорозі:

Т — технічна зона, що включає АЗС або одночасно АЗС і СТО;

Б — буфет, кафе;

Р — пункт харчування (ресторан, їдальня самообслуговування);

М - мотель або придорожній готель

Однотипні об'єкти сервісу рекомендується розміщувати попарно з обох боків дороги. Якщо має місце одностороннє розміщення, то необхідно проектувати стоянки для автомобілів з обох боків дороги, передбачаючи пішохідні переходи у двох рівнях.

 




Переглядів: 908

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Способи цивільно-правового захисту | Майданчики для короткочасного відпочинку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.