МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 1. Вступ. Предмет, об'єкт вивчення курсу.План. 1. Предмет, об'єкт вивчення курсу. Структура навчальної дисципліни. Місце в системі професійної підготовки фахівця з туризму. Міжпредметні зв’язки. 2. Понятійно-термінологічний апарат. Поняття про рекреаційну діяльність та вільний час. Співвідношення понять рекреація і туризм. Основні функції рекреації. 3. Сутність рекреаційних послуг. Структура та основні види рекреаційних послуг. Споживачі та виробники рекреаційних послуг. 4. Короткий огляд літератури, навчальних посібників по предмету. Рекомендації по організації аудиторної і самостійної роботи студентів . Завданням вивчення курсу "Організація рекреаційних та анімаційних послуг" є засвоєння основних теоретичних та практичних знань із проблем дозвілля туристів; на основі наявної практики діяльності підприємств дозвілля формування у студентів вмінь, які б дозволили у майбутньому забезпечити змістовний відпочинок туристів, гарантували отримання високих прибутків у результаті реалізації комплексного туристичного продукту, важливим елементом якого є послуги дозвілля тощо. Вивчення курсу дає можливість: - вивчити основи організації санаторно-курортних послуг та послуг дозвілля на туристичному ринку; - ознайомитися із структурою та класифікацією підприємств сфери дозвілля (клуби, парки, театри, казино); - визначити сутність, значення та класифікацію ігор; - ознайомитися з основними формами розважально-ігрового дозвілля в туристичних закладах; - вивчити склад підрозділів, що організовують дозвілля гостей у готелі, та їх характеристику.Об’єктом дослідження в рамках курсу є рекреаційна діяльність як двосторонній процес виробництва і споживання предмету дослідження – рекреаційних послуг. Рекреація –необхідна умова для нормального життя людини, засіб компенсації навантажень і відновлення працездатності. (Долішній) Рекреація – діяльність людини, спрямована на відновлення своїх фізичних і психічних сил, розвиток особи, пов’язаний не з виконанням трудових обов’язків, а із задоволенням побутових потреб. (Лобанов) Рекреація – сукупність явищ і відносин, що виникають в процесі використання вільного часу для оздоровчої, пізнавальної, спортивної, культурно-освітньої діяльності людей на спеціалізованих територіях, що розташовані поза населеним пунктом – місцем постійного проживання. (Мироненко, Твердохлєбов.) Схема 1. Рекреаційна діяльність в суспільній системі „виробництво – споживання.”
|
||||||||
|