МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Захист прав боржника і кредиторів через судові процедури.Лекція. Проблеми правового регулювання банкрутства 1. Досудова санація державних підприємств, господарських товариств з участю держави. 3. Проблеми застосування Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” 4. Особливості банкрутства державних підприємств. 5. Захист державних інтересів органами прокуратури у разі порушення справи про банкрутство. 1. Досудова санація державних підприємств, господарських товариств з участю держави.Законодавство України і політика держави спрямовані на попередження банкрутства суб’єктів підприємництва та першочергового відновлення їх платоспроможності за умови її настання. ГК України покладає здійснення державної політики щодо запобігання банкрутству та забезпечення умов реалізації процедур відновлення платоспроможності на державний орган з питань банкрутства, яким нині є Державний департамент з питань банкрутства, що діє на основі Положення, затвердженого Постановою КМУ від 19 квітня 2006 року №533. У разі неспроможності боржника задовольнити вимоги кредиторів у термін, що настав, засновники суб’єкта, держава як власник майна підприємства чи господарського товариства або як учасник товариства можуть надати боржнику фінансову допомогу у розмірі, достатньому для погашення заборгованості перед кредиторами, і здійснити відповідні заходи щодо відновлення платоспроможності – досудову санацію (ст. 211 ГК; ст. 1 ЗУ „Про банкрутство”). Зауважу, що досудова санація здійснюється до початку порушення провадження у справі про банкрутство. Досудова санація державних підприємств згідно ст. 211 ГК здійснюється за рахунок бюджетних коштів, обсяг яких визначається законом про Державний бюджет України. Перерозподіл коштів на досудову санацію державних підприємств здійснює КМУ. Попередньо плани реструктуризації та досудової санації державних підприємств погоджуються з Державним департаментом з питань банкрутства, з ФДМУ, вищестоящим органом управління боржником, а щодо господарських організацій з корпоративними правами держави – органами управління товариством та ФДМУ та ін. органами у разі необхідності. Ці питання регулюються Наказами ФДМУ (№ 2502 від 17.11.2004 року і ін.) Якщо досудова санація допомогла оздоровити підприємство, справа про банкрутство не порушується. За негативного результату досудової санації порушується справа про банкрутство у суді. Нагадаю, що казенні підприємства не можуть бути суб’єктами банкрутства. Важливе значення має і вчасне виявлення ознак приховуваного банкрутства, фіктивного чи умисного доведення до банкрутства. У цьому питанні органи прокуратури здатні надати допомогу державі і захистити її інтерес. Мінекономіки 19 січня 2006 року затвердило Наказ № 14 від 19 січня 2006 року „Про затвердження Методичних рекомендацій щодо виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та ознак дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства”. Ці рекомендації допоможуть за рекомендованими показниками вчасно виявити ознаки доведення до банкрутства, приховування банкрутства, фіктивного банкрутства (Зачитую відзначені приклади з документа). Читайте також:
|
||||||||
|