Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Іграшки для прогулянки.

Будівельний матеріал та конструктори.

Театральні іграшки.

Музичні та озвучені іграшки.

Іграшки для експериментування

Для ігор-експериментування потрібні іграшки-головоломки – це іграшки, що призначені для розвитку образного та логічного мислення, кмітливості, координації мислення та дій у процесі отримування необхідного результату. До головоломок можна умовно віднести багато іграшок, що основані на принципі автодидактизму, наприклад, для малюка самостійно знайти маленьку матрьошку всередині великої або витягти кубик з коробки з вирізом у формі квадрату – це діяльність, що потребує певної кмітливості.

У ранньому віці діти із задоволенням грають з дзиґами, сопілками, барабанами, гармошками, дзвіночками, бубнами, для чого дорослі створюють відповідні умови. При використовуванні зазначених іграшок обов’язково треба дотримуватися правил гігієни. Музичні іграшки відрізняються не тільки своїми особливостями звучання, а й декоративністю, ошатною святковістю.

Театральні іграшки є різноманітними, і чим багатшим є їх фонд у дошкільному закладі, тим краще. Процес виховання стає більш ефективним за умов використання театральних іграшок типу бі-ба-бо (рукавчикові), що персоніфікують образи тварин та людей з відомих казок. Діти із задоволенням вбираються у костюми персонажів з відомих казок. Малюкам подобається настільний та тіньовий театр, який показують дорослі або старші діти.

У освітній роботі з дітьми раннього віку використовуються два види будівельного матеріалу: великий – для ігор на килимі та дрібний – для ігор на столах. Будівельний матеріал складається здебільшого з кубів, цеглин та пластин, що призначені для створення споруд та будівель. До будівельних наборів додаються й іграшки для обігравання будівель. Це можуть бути маленькі лялечки, тварини, машинки для гаражів тощо.

Конструктори представляють собою набір деталей різних за формою та кріпильних елементів, а ще інструментів, що призначені для збирання різних конструкцій.

На прогулянці використовується різноманітний ігровий матеріал. Взимку – це формочки для викладання узорів та палички для малювання на снігу, кольорові льодинки, кольорові стрічки, прапорці для прикрашання снігових будиночків, клумб, сніговиків. На санчатах діти катаються самі та катають своїх ляльок. Улітку дітям дають іграшки для ігор з піском, водою, автомашини, каталки, візочки, лопатки, граблі, відерця, формочки для тістечок з піску. Педагог слідкує, щоб ляльки були одягнені відповідно до пори року.

Рухливі ігри проводять з м’ячем, скакалками, кулями, кеглями, санками, лижами та ін.

Для ігор-експериментування з водою застосовують крупно габаритні та середнього розміру надувні та пластикові басейни, човни, водяні млини, надувні гумові іграшки, що плавають у воді та інше.

Діти будь-якого віку залюбки грають з природними матеріалами, це сприяє ознайомленню дітей з їх ознаками, властивостями, якостями, розвитку відчуттів.

Таким чином, створення предметно-розвивального ігрового середовища – це одна з найважливіших умов повноцінного розвитку дитини дошкільного, зокрема, раннього віку.

 


Читайте також:

  1. Іграшки і матеріали
  2. Іграшки та матеріал, необхідні для ігротерапії, можна згрупувати в три категорії.
  3. Іграшки – розваги.




Переглядів: 547

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Іграшки – розваги. | Основні фактори розвитку мовлення дітей раннього віку. Закономірності розвитку мовлення у дітей першого року життя

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.