Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Іграшки – розваги.

Ігри для розвитку рухів та спортивні ігри.

Іграшки для розвитку сенсорики та предметної діяльності.

Для дітей першого року життя використовують здебільшого брязкальця, кільця з кольоровими кульками, намисто; відерця, мисочки, бідони, кубики, цеглинки; пірамідки-башточки різної величини, кольору, з різного матеріалу.

На другому році життя дітям дають для ігор коробочки з вирізаними на кришці отворами різної форми (круг, прямокутник, трапеція, квадрат), у які діти проштовхують кульки, кубики, цеглинки, призми. Крім названих ігор використовують різнокольорові пірамідки з кільцями; матрьошки; посібники для розрізняння кольорів та форм; будівельний матеріал; настільно-друковані ігри та інше.

На першому році життя дітям пропонують легкі предмети для перекладання та переносу з місця на місце, неваляйки, криті машинки та ін..

На другому році життя набір іграшок стає більш удосконаленим. Іграшки урізноманітнюються за кольором, розміром, формою. З’являються каталки, коляски, машини, візочки з мотузочкою чи без неї.

На третьому році життя цей набір можна доповнити моторними іграшками, а також трьохколісними велосипедами.

Іграшки спортивного типу призначені не тільки для використання на заняттях з фізичної культури, а й для самостійних ігор дітей у приміщенні та особливо – на дільниці дитячого садка. Найголовнішою особливістю спортивних іграшок є їх функціональне призначення для активних бурхливих рухів дітей. Тому ці іграшки мають бути міцними та стійкими, відповідати вимогам безпечного користування.

Сюжетні іграшки. До сюжетних іграшок відносять різноманітних ляльок. М’які зайці, кішки, ведмедики, лисички, чебурашки та інші створюють ефект позитивної психологічної атмосфери, радісний настрій, задоволення потреб та почуттів дітей. Ці іграшки можуть бути зроблені з різноманітного матеріалу. Для розвитку знаково-семіотичної функції свідомості дітей вчать використовувати предмети-замінники: кубики замість мила, палички замість термометра, пісок замість цукру, шматок паперу замість котлетки тощо. У комплекті з ляльками даються меблі для ляльок. Для трирічних дітей сюжетна іграшка може входити до складу комплекту.

З кінця першого – початку другого року життя дітям пропонують іграшки-забави, що використовуються для розваги дітей (качечка, яка може плавати у воді; курочка, яка дзьобає зерно; жабки, які стрибають, та інше). Їх парадоксальність, несподіваність чи незвичність отримуваних ігрових ефектів мають викликати у дітей радість, цікавість, яскраві емоції, зацікавленість, веселити їх, розвивати почуття гумору та допитливість. Все це позитивно впливає на розвиток особистості дитини.


Читайте також:

  1. Іграшки для прогулянки.
  2. Іграшки і матеріали
  3. Іграшки та матеріал, необхідні для ігротерапії, можна згрупувати в три категорії.




Переглядів: 508

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організація та методика годування, вкладання і укладання, привчання до охайності | Іграшки для прогулянки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.