Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Рей Корей

Затверджено

I. Організаційна робота з сім’єю

ФОРМИ ВЗАЄМОДІЇ ШКОЛИ І РОДИНИ

1. Форми позаурочної діяльності (похід, екскурсія, вечір, турнір, змагання … )

2. Загальношкільні форми позакласної роботи: (вечір зустрічей випускників, шкільний туристичний злет, свято останнього дзвоника, випускний вечір …)

3. Створення пришкільних таборів праці й відпочинку, дальні походи високої категорії складності, поїздки по містах, за кордон.

4. Участь у профорієнтаційній роботі.

5. Ведення факультативів і гуртків.

6. Участь у роботі ради школи, шкільного і класного батьківського комітету.

7. Матеріальна допомога в реалізації шкільних справ.

8. Участь у формах пізнавальної діяльності: спільні огляди знань, творчі звіти по предметах, дні відкритих уроків, свято знань і творчості, турніри знавців.

9. Сімейні конкурси.

II. Підвищення педагогічної культури батьків (лекція, бесіда, практикум, конференція, зустрічі за круглим столом, відкриті уроки, педагогічна дискусія, рольові ігри, індивідуальні тематичні консультації, батьківські збори).

 

на засіданні кафедри

менеджменту організацій

Протокол № _7_ від “ _26__ ” ____12___ 2012___ р.

 

Львів - 2013


Дубодєлова А.В., Лісовська Л.С., Юринець О.В. Маркетинговий менеджмент. Конспект лекцій для студентів денної та заочної форми навчанняспеціальності8.03060101 “Менеджмент організацій та адміністрування”- Львів, Видавництво Львівської політехніки, 2013. - 89 с.

Відповідальний за випуск Чухрай Н.І., д-р. екон. наук, проф.
Рецензенти Просович О.П, канд. екон. наук, доц.
  Гринів Н.С., канд. екон, наук, доц.

 

 


ЗМІСТ

Вступ………………………………………………………………………………..4

Тема 1. Методологія маркетингового менеджменту……………………………6

1.1Сутність, мета і завдання маркетингового менеджменту ………………….6

1.2 Функції та технологія маркетингового менеджменту ……………………...6

1.3 Концепція маркетингового менеджменту …………………………………..8

1.4 Тенденції та пріоритети розвитку маркетингового менеджменту ……….10

Практикум за темою……………………………………………………………..12

Тема 2. Аналітична функція маркетингового менеджменту …………………15

2.1 Діагностика і прогнозування зміни маркетингового середовища………..15

2.2 Аналізування потенціалу ринку……………………………………………..21

2.3 Дослідження кон’юнктури товарного ринку……………………………….23

2.4 Сегментація ринку……………………………………………………………26

2.5 Позиціонування товару на ринкових сегментах…………………………...32

Практикум за темою …………………………………………………………….33

Тема 3. Маркетингове планування на підприємстві…………………………..41

3.1 Сутність, мета і завдання маркетингового планування……………………41

3.2 Специфічні особливості та принципи маркетингового планування ……..43

3.3 Класифікація видів маркетингових планів підприємства…………………45

3.4 Стратегічне маркетингове планування …………………………………….47

3.5 Поточний план маркетингу………………………………………………….55

3.6 Бюджетування маркетингу…………………………………………………..56

Практикум за темою……………………………………………………………..60

Тема 4. Організування маркетингової діяльності на підприємстві…………...62

4.1 Сутність і принципи організування маркетингової діяльності на підприємстві………………………………………………………………………62

4.2 Види організаційних структур управління маркетингом………………….63

4.3 Формування організаційної структури управління маркетингом на підприємстві………………………………………………………………………69

4.4 Удосконалення організаційної структури управління маркетингом на підприємстві………………………………………………………………………69

4.5 Мотивування в системі маркетингового менеджменту……………………71

Практикум за темою……………………………………………………………..72

Тема 5. Маркетинговий контроль на підприємстві…………………………….79

5.1 Сутність, завдання та етапи маркетингового контролю…………………..79

5.2 Види маркетингового контролю…………………………………………….80

5.3 Маркетинговий аудит………………………………………………………..82

5.4 Методи маркетингового контролю………………………………………….83

Практикум за темою……………………………………………………………..82

Список рекомендованої літератури…………………………………………….87

Маркетинг охоплює всі

сфери діяльності компанії та

дозволяє їй пристосуватися до

навколишнього ринкового середовища –

творчо і з користю для себе.


Читайте також:

  1. Корейська війна 1950-1953 років.




Переглядів: 468

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Практикум за темою

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.079 сек.