Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Теперішній Минулий Майбутній

Час дієслова

Дійсний Умовний Наказовий

Способи дієслова

Доконаний Недоконаний

Види дієслова

Провідміняйте займенникия, мій, себе.

 

Дієслово - це самостійна частина мови, що позначає дію і відповідає на питання що робити? та ін.

До системи дієслова входять такі форми:

Неозначена форма (інфінітив): що робити? Що зробити?

Особові форми: Що роблю? Що роби? Що робив би?

Безособові форми на -но, -то: Що роблено? Що зроблено?

Дієприкметник: який? (прочитаний)

Дієприслівник: що роблячи? Що зробивши?

 

(дія має обмеження в часі) (дія необмежена)

Що зробити? Що робити?

Що зроблю? Що роблю?

Означає дію, що Означає дію, що Означає дію, що

відбувається могла б відбутися відбувається на

роблю робив би вимогу, прохання

знав знав би робімо

сидітиму сидів би знайте

сиди

Роблю робив докон. вид недок. вид

напишемо написав

 

 

проста

форма складна складена

напишу форма форма

писатиму буду писати

Утворіть форми майбутнього часу від дієслів:

Опрацювати, опрацьовувати, проводити, провести.

 

2. Особливості використання іменників, прикметників, займенників, числівників, дієслів у професійному мовленні.

1. Перевага надається абстрактним, неемоційним, літературним варіантам слів: автор, біографічний, підкреслити тощо. Не використовуються слова з розмовного стилю, жаргонізми, діалектизми тощо.


Читайте також:

  1. Діагностична модель розділу річного плану. Педагогічний аналіз за минулий рік визначення недоліків та їх ґрунтування




Переглядів: 929

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Провідміняйте числівниквісім, восьмий. Порівняйте відмінкові форми числівників. | Неправильно Правильно

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.