МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Стратегія компанії, яка обслуговує ринкову нішуМайже в кожній галузі існують компанії , які спеціалізуються на обслуговуванні ринкових ніш. Ці компанії вибирають цільові сегменти в межах інших, більших сегментів,які і утворюють ринкові ніші. Найчастіше так чинять невеликі компанії з обмеженими ресурсами . Невеликі підрозділи більш великих компаній також слідують стратегії обслуговування ринкових ніш. Іноді до цієї стратегії вдаються і великі компанії. Основна думка тут полягає в тому , що завдяки грамотному застосуванню стратегії обслуговування ринкової ніші , компанії, що володіють лише невеликою часткою всього ринку , можуть бути досить прибутковими . Одне з досліджень, присвячених діяльності процвітаючих компаній середніх розмірів, показало, що в більшості випадків ці компанії відносяться саме до тих, які обслуговують невелику нішу на ринку великих розмірів , а не весь ринок у цілому. Що ж приносить успіх компаніям, що працюють у ніші? Головна причина полягає в тому, що компанія, яка концентрується на обслуговуванні вузької ринкової ніші , зрештою дізнається цільову групу споживачів настільки добре , що задовольняє потреби покупців краще , ніж інші компанії , які нерегулярно торгують в цій ніші .В результаті , компанія, що обслуговує нішу, може призначити ціну , суттєво перевершує витрати, оскільки надає споживачам більш високу, у порівнянні з іншими компаніями , цінність . У той час як компанії, що працюють на масовому ринку, домагаються успіху за рахунок великих обсягів збуту , компанії, що працюють у ніші, домагаються його за рахунок високої норми прибутку. Компанії, що орієнтуються на обслуговування ринкових ніш, намагаються знайти одну або кілька таких ніш, які були б надійними і прибутковими. Ідеальна ринкова ніша повинна бути досить великою, щоб приносити прибуток і мати потенціал для зростання. Вона повинна бути такою, щоб компанія могла її ефективно обслужити . Можливо, найважливішим моментом тут є те, щоб ніша не уявляла особливого інтересу для великих конкурентів . У міру того як ніша з часом зростає і стає більш привабливою , загроза атаки компанії, що займає цю нішу, з боку конкурентів також зростає. Тому , щоб захистити себе , компанія повинна накопичувати практичний досвід і зміцнювати свою репутацію в очах споживачів. Основний підхід, який використовується для заняття ніші, - спеціалізація . Компанія може спеціалізуватися на будь-якому окремому ринку , на споживчій групі , товар або маркетинговому комплексі. Нижче наводяться деякі види спеціалізації , характерні для компаній, що обслуговують ринкові ніші . Спеціалізація на певній групі кінцевих споживачів. Компанія спеціалізується на обслуговуванні кінцевих споживачів , що відносяться до певного типу . Наприклад , агентство Reuter надає фінансову інформацію і новини насамперед для професійних фінансистів і журналістів. Вертикальна спеціалізація. Компанія працює на деякому рівні виробничо -розподільчого циклу . Наприклад, розташована в Данії англоітальянская компанія EVC є провідним виробником полівінілхлориду в Європі , а ніша компанії Country Ноті - посередництво між власниками заміських котеджів і тими , хто бажає зняти їх для відпочинку . Спеціалізація на споживачах - підприємствах певного розміру. Компанія концентрується на обслуговуванні дрібних , середніх або великих клієнтів . Багато такі компанії спеціалізуються на обслуговуванні дрібних клієнтів , якими більш великі компанії просто нехтують. Спеціалізація тільки на певних споживачах. Компанія обслуговує тільки одного або декількох великих клієнтів . Багато подібних компаній працює в галузі моторобудування : наприклад компанія Unipart поставляє двигуни для автомобілів в основному компаніям BMW і Rover. Географічна спеціалізація. Компанія займається збутом тільки в певній місцевості, країні або в певному регіоні світу. Спеціалізація на певних товарах або характеристики товарів. Компанія спеціалізується на виробництві певного товару , групи товарів або товарів , що володіють певною характеристикою, наприклад Rolls - Royce - єдиний у світі постачальник реактивних двигунів з похилим розташуванням сопла. Спеціалізація на певному рівні ціни / якості. Компанія працює на нижньому або верхньому , щодо показника ціна / якість , наприкінці ринку. Наприклад, компанія Hewlett -Packard спеціалізується на обслуговуванні тієї частини ринку мікрокалькуляторів, яка характеризується високою якістю і високою вартістю виробів. Спеціалізація на певних послугах. Компанія пропонує один або декілька видів послуг, які не в змозі надати інші компанії: наприклад, NASA має можливість відновлювати і ремонтувати штучні супутники . Діяльність компаній, що працюють в нішах , пов'язана з великим ризиком , оскільки ринкова ніша може стати збитковою або досягти рівня , який приверне увагу більших конкурентів, і вони не забудуть перейти в атаку. Небезпека зникнення ніші змушує компанії практикувати одночасне обслуговування декількох ніш. Розвиваючи дві або кілька ніш , компанія підвищує свої шанси на виживання. Велика частина провідних компаній, що працюють в галузі охорони здоров'я , досягли успіху саме завдяки тому , що кожна з них пропонує послуги для кількох ринкових ніш , в яких вони домінують. Читайте також:
|
||||||||
|