Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






It’s an animal, It has four legs, We don’t have one in school, It doesn’t usually live in water

Перемішані слова (Jumbled words). From these jumbled words find combinations for describing people.

 

looking stocky long round haired faced good complexion aged dressed legged race
stocky over- middle well mixed red weight tanned

 

Для навчання лексики існують численні прийоми і види діяльності, апробовані у практиці навчання ІМ. Серед них різноманітні дидактичні ігри. Наведемо приклад однієї з таких ігор. Клас розбивається на пари. Учні записують низку слів у себе в зошиті (10-15 слів), які підпадають під певну тему. Потім учні намагаються дати дефініції слів, які вони записали у себе в зошитах, для свого партнера, який має “відгадати” слово. За критерій оцінки переможця можна обрати або

кількість відгаданих слів, або швидкість їх відгадки.

Гра у відгадки (Guessing games)Гра у відгадки передбачає процес відгадування учнем або групою учнів предмета або інформації, що відомі іншим, як правило, з певними заздалегідь встановленими обмеженнями, наприклад, дозволяється відповідати лише Yes або No. Визначається 2 сторони – той, хто загадує, і той, хто відгадує. Гра у відгадки частіше за все запроваджується на початковому етапі. Інколи, роль того, хто відповідає, розширюється, тобто йому дозволяється давати певні натяки щодо характеристик дії або предмета (1-шу літеру, колір, функцію, матеріал, з якого виготовлено тощо). Інколи, з метою надання інтриги пропонується обмеження кількості питань. Наприклад: група задумала слово horse. Підказки можуть

бути наступними:

 

У варіанті, розрахованому на дітей молодшого шкільного віку гра може починатися так:
I spy with my little eye something which begins with “B”

Різновідність гри у відгадки є гра Animal – vegetable – mineral. На початковому етапі будуть використовуватись нескладні слова з найближчого оточення – dress, coffee, knife; На старшому етапі можуть використовуватись cкладніші слова, терміни – tree trunk, internal combustion engine etc.

Гра “Знаходження спільного” (Finding connections)Ця гра є більш доречною на середньому і старшому етапах. Групі дається 2 елементи. Це можуть бути об’єкти, люди, абстрактні поняття або комбінації. Наприклад: Спробуйте знайти зв’язок між яйцем і мотузкою, президентом США та учнем класу, номером 4 та фіолетовим кольором. (варіанти відповідей:мотузка належить людині, яка любить яйце на сніданок. Мотузка розв’язалася і людина впала на лоток із яйцями)

 

  1. Назвіть цілі навчання лексичного матеріалу в курсі середньої школи.
  2. Охарактеризуйте труднощі в оволодінні лексичним матеріалом на прикладі англійської мови.
  3. Назвіть та охарактеризуйте етапи оволодіння лексичним матеріалом.
  4. Які існують способи семантизації лексики? Обґрунтуйте доцільність їх використання на різних етапах навчання.
  5. Охарактеризуйте систему вправ з навчання лексики. Наведіть приклади мовних і мовленнєвих вправ, спрямованих на оволодіння певним матеріалом.

 




Переглядів: 604

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мовленнєві вправи | Недодержання форми договору застави тягне за собою визнан­ня такого договору недійсним.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.